TransPhoto

Fotky jsou publikovány tak, jak jsou, a jejich účelem není propagovat žádné politické a/nebo ideologické postoje.

Všechny materiály jsou poskytovány uživateli a neodrážejí názory administrace webu.

Zavřít
Jekatěrinburg, Tatra T3SU (2-door) č. 117
  JekatěrinburgTatra T3SU (2-door) č. 117  —  linka 24, СМЕ 117+118
Улица Бакинских Комиссаров

Autor: Серёжа · Jekatěrinburg           Datum: Čtvrtek 30. července 2009

Zobrazit místo pořízení na mapě

Statistika

Zveřejněno 10.08.2009 11:46 MSK
Zhlédnutí — 1078

Podrobné informace

Jekatěrinburg, Tatra T3SU (2-door) č. 117

Provoz:Yekaterinburg — Verkhniaya Pyshma
Vozovna:Severnoye tram depot
Typ:Tatra T3SU (2-door)
Vyroben:1977
Výrobní číslo:166127
Současný stav:V provozu
Účel provozu:Osobní
Poznámka:СМЕ 117+118
КВР ЗСМК 1999 г., врезана средняя дверь

Nastavení kamery

Model:Canon PowerShot S5 IS
Date and Time:30.07.2009 18:13
Exposure Time:1/800 sec
Aperture Value:5
ISO Speed:100
Focal Length:12.4 mm
Ukázat celý EXIF

Komentáře · 6

11.08.2009 21:03 MSK
Odkaz
Tätrowitsch · Jekatěrinburg
Fotografií: 254 · Redaktor všech databází / Místní editor
Красавец!!!
Только не на своем маршруте.
0
+0 / –0
11.08.2009 21:09 MSK
Odkaz
Серёжа · Jekatěrinburg
Fotografií: 958
Интересно, что утром он работал на 8-ом маршруте
0
+0 / –0
11.08.2009 22:00 MSK
Odkaz
Антон triangel · Nižní Novgorod
Fotografií: 5992
Цитата (Серёжа, 11.08.2009):
> Интересно, что утром он работал на 8-ом маршруте

Может, дыру затыкал?
0
+0 / –0
11.08.2009 22:17 MSK
Odkaz
beqa8880 · Tbilisi
Fotografií: 4
Pochemu je u perednogo vagona pantograf stoit na podstavke?
0
+0 / –0
12.08.2009 16:37 MSK
Odkaz
beqa8880 · Tbilisi
Fotografií: 4
Pochemu pripodniali kontaktnuiu set?
0
+0 / –0
15.08.2009 18:07 MSK
Odkaz
Schurick · Jekatěrinburg
Fotografií: 67
Никто ничего не приподнимал. Просто с некоторых пор на вагонах Т-3 вместо штатных используются пантографы местного производства, унифицированные с пантографами Т-3М и выполненные по их габаритным размерам. Размеры их меньше, поэтому при установке на штатные опоры в некоторых местах они не обеспечивают достаточную силу прижатия вставки к контактному проводу, что может привести к его пережогу (был в самом начале их эксплуатации нехороший случай на ст. "7 ключей"). Во избежание этого на вагонах Т-3 установлены вот эти подставки. На Т-3М, для которого эти пантографы родные, естественно никаких подставок нет, поскольку он сам по себе выше.
0
+0 / –0

Váš komentář

Prosím, nediskutujte o politických záležitostech, v opačném případě budete zablokováni minimálně na jeden měsíc.
Nejste přihlášeni.
Komentovat mohou jen registrovaní uživatelé.