TransPhoto

Снимките се публикуват на сайта така, както са и нямат за цел да промотират каквато и да е политическа и/или идеологическа позиция.

Материалите се предоставят от потребителите и не отразяват мнението на администрацията на сайта.

Затвори
Екатеринбург, Tatra T3SU (двухдверная) № 117
  ЕкатеринбургTatra T3SU (двухдверная) № 117  —  маршрут 24, СМЕ 117+118
Улица Бакинских Комиссаров

Автор: Серёжа · Екатеринбург           Дата: 30 юли 2009 г., четвъртък

Покажи мястото на снимката на картата

Статистика

Публикувано 10.08.2009 11:46 MSK
Разглеждан — 1078

Подробна информация

Екатеринбург, Tatra T3SU (двухдверная) № 117

Система:Екатеринбург — Верхняя Пышма
Депо/Парк:Северное трамвайное депо
Модел:Tatra T3SU (двухдверная)
Построен:1977
Заводски №:166127
Текущо състояние:Действащ
Назначение:Пътнически
Забележка:СМЕ 117+118
КВР ЗСМК 1999 г., врезана средняя дверь

Параметри на камерата и снимката

Модель камеры:Canon PowerShot S5 IS
Время съёмки:30.07.2009 18:13
Выдержка:1/800 с
Диафрагменное число:5
Чувствительность ISO:100
Фокусное расстояние:12.4 мм
Показване на всички EXIF тагове

Коментари · 6

11.08.2009 21:03 MSK
Връзка
Tätrowitsch · Екатеринбург
Снимка: 254 · Общ редактор / Местен редактор
Красавец!!!
Только не на своем маршруте.
0
+0 / –0
11.08.2009 21:09 MSK
Връзка
Серёжа · Екатеринбург
Снимка: 958
Интересно, что утром он работал на 8-ом маршруте
0
+0 / –0
11.08.2009 22:00 MSK
Връзка
Антон triangel · Нижни Новгород
Снимка: 5992
Цитата (Серёжа, 11.08.2009):
> Интересно, что утром он работал на 8-ом маршруте

Может, дыру затыкал?
0
+0 / –0
11.08.2009 22:17 MSK
Връзка
beqa8880 · Тбилиси
Снимка: 4
Pochemu je u perednogo vagona pantograf stoit na podstavke?
0
+0 / –0
12.08.2009 16:37 MSK
Връзка
beqa8880 · Тбилиси
Снимка: 4
Pochemu pripodniali kontaktnuiu set?
0
+0 / –0
15.08.2009 18:07 MSK
Връзка
Schurick · Екатеринбург
Снимка: 67
Никто ничего не приподнимал. Просто с некоторых пор на вагонах Т-3 вместо штатных используются пантографы местного производства, унифицированные с пантографами Т-3М и выполненные по их габаритным размерам. Размеры их меньше, поэтому при установке на штатные опоры в некоторых местах они не обеспечивают достаточную силу прижатия вставки к контактному проводу, что может привести к его пережогу (был в самом начале их эксплуатации нехороший случай на ст. "7 ключей"). Во избежание этого на вагонах Т-3 установлены вот эти подставки. На Т-3М, для которого эти пантографы родные, естественно никаких подставок нет, поскольку он сам по себе выше.
0
+0 / –0

Ваш коментар

За обсъждане на политика, ще получите едномесечен бан и няма да можете да публикувате.
Вие не сте влезли в сайта.
Коментари могат да пишат само регистрирани потребители.