TransPhoto

Фотографії публікуються на сайті як є і не мають на меті просування будь-якої політичної та/або ідеологічної позиції.

Матеріали надаються користувачами та не є відображенням думки адміністрації сайту.

Зачинити
Москва, КАМАЗ-52222 № 490300; Обладнення електротранспорту — Різне; Москва — ЭлектроТранс – 2025
  Москва КАМАЗ-52222 № 490300 
ЭлектроТранс – 2025
Обладнення електротранспорту — Різне
Задняя дверь

Автор: vse_o_transporte · Москва           Дата: 29 квітня 2025 р., вівторок

Статистика

Ліцензія: BY-SA
Опубліковано 01.05.2025 15:27 MSK
Переглядів — 1920

Детальна інформація

Оцінка

Рейтинг: +89
Paul2900+1
Alexandr Matr+1
Ivorn Frost+1
Itz_Vláďa+1
Алексей Краснов+1
kolpinetzz+1
Gemini.+1
Lom+1
Бутенко Максим+1
Владислав Масев+1
Виталий Неволин+1
Spotter from Lyublino+1
Георгий Фишер+1
Артемий Тимофеев+1
Максим Фомичёв+1
Sanechka_051+1
Тролза МЕГАПОЛИС+1
PRO100МИХА+1
Photograph_Vlad+1
Ник_та+1
ArturMinsk+1
ДмитрийЯ+1
Santermanter+1
Александр Vl+1
NeoTroll+1
Темерник+1
МаксD3100+1
Vladlen99+1
Илья766+1
Egorych193+1
TimohaMoscow+1
Barbar1s+1
vg1896+1
Егор Луговой+1
Головизин Сергей+1
Severyanin+1
Kolpinets+1
Bonn+1
Moskovsky Spoter+1
motoprogger+1
ЛиАЗиУ+1
Илюха_ЛэП+1
Михаил Саженков+1
Сергей Валерьевич+1
Бродяга з "Кунцаўшчыны"+1
TOXA+1
transportnik54+1
Kotediy+1
George Kh.+1
Александр Конов+1
81_740+1
Игорь Букатин+1
Silbervogel+1
Андрэ+1
Александр Рябов+1
татр-т6б5+1
better_call_frog+1
mishoffs+1
Даниил Пантя+1
Mr. Sapsan+1
Kosta1466+1
AlMax+1
Alex774rus+1
Nikita Tsapko+1
Gardemarin+1
Siachoquero+1
glitchgalvanizer+1
Эд4м романов+1
AlexG20+1
DANA85NANA+1
Артём Алмазов+1
Александров Николай+1
Тимур Химкинский+1
DANIL2401+1
kto-to-to+1
Андрей Дубовицкий+1
AntoNN+1
Александр Давыдов+1
Дамир Абдуллин+1
warshavsky+1
Вадим_мэн+1
Барахолщик Скворцов+1
nmzhlk+1
Vladimir Shevchenko+1
TheRealAragorn+1
Asuvaev+1
Михаил_123+1
TverChelov+1
Ринат22+1
BaNDiT69+1
timtt1230+1
Timofey_Train+1
Andrey Kramnoi–1
alexander-186–1
Хоббит–1

Москва, КАМАЗ-52222 № 490300

Депо/Парк:Филиал Северо-Западный
Держномер:Р 349 АТ 716
З...:03.2025
Модель:КАМАЗ-52222
Побудований:2024
Поточний стан:Відправлено до іншого міста (29.05.2025)
Призначення:Службовий
Примітка:Испытания
История

• 03.2025 — 27.05.2025: испытания
• 29.05.2025: возвращён на завод-изготовитель

Параметри зйомки

Модель камеры:Canon EOS 5D Mark II
Имя автора:vse_o_transporte
Авторские права:BY-SA
Время съёмки:29.04.2025 17:14
Выдержка:1/80 с
Диафрагменное число:4
Чувствительность ISO:3200
Фокусное расстояние:24 мм
Показати увесь EXIF

Коментарі · 8

01.05.2025 19:15 MSK
Посилання
k_rusakow · Москва
Немає фотографій
Они на электроприводе или всё так же на пневматике?
+20
+20 / –0
01.05.2025 19:32 MSK
Посилання
SBB · Москва
Фото: 7
Механизм как на 71-628?
+17
+17 / –0
01.05.2025 20:25 MSK
Посилання
Transport_moscow · Москва
Фото: 7802
Цитата (k_rusakow, 01.05.2025):
> Они на электроприводе или всё так же на пневматике?

Электропривод на всех дверях
+18
+18 / –0
02.05.2025 00:14 MSK
Посилання
mamkulyubil · Москва
Немає фотографій
Цитата (k_rusakow, 01.05.2025):
> Они на электроприводе или всё так же на пневматике?

Крутейка как на точке 6, значит электро...
+6
+6 / –0
02.05.2025 13:10 MSK
Посилання
Фото: 41884
Цитата (Transport_moscow, 01.05.2025):
> Электропривод на всех дверях

А зачем? У него гидравлические тормоза что ли?
+5
+6 / –1
02.05.2025 15:41 MSK
Посилання
Oleg Balbesov · Казань
Фото: 111
Цитата (Transport_moscow, 01.05.2025):
> Цитата (k_rusakow, 01.05.2025):
> > Они на электроприводе или всё так же на пневматике?
>
> Электропривод на всех дверях

А аварийные клапана то пневматические.
+4
+4 / –0
02.05.2025 21:59 MSK
Посилання
moscow1234 · Москва
Немає фотографій
У ЛиАЗа-6274.20 тоже электропривод
+4
+4 / –0
03.05.2025 01:34 MSK
Посилання
Игорь Букатин · Санкт-Петербург
Фото: 3664
Цитата (Oleg Balbesov, 02.05.2025):
> А аварийные клапана то пневматические.

Там трос от крана идёт, который срывает стопор привода, после чего дверь руками открывается.

Цитата (Дмитрий Кояш, 02.05.2025):
> А зачем? У него гидравлические тормоза что ли?

Тихая работа, явно более простая настройка работы. Но в условиях давки лучше пневмопривод, конечно, с максимально увеличенным таймером антизажима.
+4
+4 / –0

Ваш коментар

За обговорення політики буде накладено бан на 1 місяць.
Ви не увійшли на сайт.
Коментарі можуть залишати тільки зареєстровані користувачі.