TransPhoto

Nuotraukos publikuojamos tinklapyje „kaip yra“ ir neturi tikslo platinti bet kurias politines ir/ar ideologines pažiūras.

Turinys yra pateikiamas tinklapio vartotojų ir neatspindi tinklapio administracijos požiūrio.

Uždaryti
Yoshkar-Ola, КAMАZ-62825 nr. Т-1
  Yoshkar-Ola КAMАZ-62825 nr. Т-1  —  maršrutas 6
Кольцо "Улица Гайдара"
Обкатка по 6 маршруту с пассажирами

Autorius: Kirill-troll · Yoshkar-Ola           Data: 2025 m. balandžio 15 d., antradienis

Statistika

Licenzija: Copyright ©
Publikuota 16.04.2025 07:37 MSK
Peržiūrų — 897

Detali informacija

Yoshkar-Ola, КAMАZ-62825 nr. Т-1

Depas/Parkas:“Trolleybusnyi Transport”, RME SUE
Nuo...:2025-03-29
Modelis:КAMАZ-62825
Pagamintas:2021
Gamyklinis numeris:1042
VIN:XTC628250MN001042
Dabartinė būsena:Perduotas į kitą miestą (2025-06-04) Neeksploatuotas šiame mieste
Paskirtis:Keleivinis
Eksploatacijos pradžia:2025-04-15
Pastaba:Испытания. 03.2025 ex Neftekamsk, б/н; 02.09.2022 ex Saint-Petersburg, 6900; 04.2022 ex Neftekamsk, Х 387 ЕС 116; 08.2021 ex Saint-Petersburg, 6900; 07.2021 ex Neftekamsk, 62825-1042. 05.06.2025 to Saransk, 554; ≤ 23.07.2025 to Smolensk, Т-1; 17.10.2025 to Yaroslavl, Т-1; 26.11.2025 to Orenburg, 0283
История

Смоленск

• 23.07.2025 — тестовая обкатка без пассажиров

Ярославль

• 17.10.2025 — прибыл в город
• 21.10.2025 — 22.10.2025 — обкатка по городу
• 23.10.2025 — начало работы на маршруте
• 23.11.2025 — окончание опытной эксплуатации

Оренбург

• 26.11.2025 — прибыл в город

Nuotraukos parametrai

Model:Canon EOS 77D
Artist Name:MORGULYS@MAIL.RU
Date and Time:15.04.2025 17:45
Exposure Time:1/125 sec
Aperture Value:5
ISO Speed:100
Focal Length:18 mm
Parodyti visą EXIF

Komentarai · 2

16.04.2025 23:21 MSK
Nuoroda
Nėra foto
Если рассматривать его и бкм, вмз, у этого хоть по человечески сделан эму во всю длину лобового, а не как там)
+7
+7 / –0
17.04.2025 08:14 MSK
Nuoroda
Олег Бодня · Krasnodar
Foto: 678
Можно было и более крупную версию табло поставить.
https://transphoto.org/photo/2098475/
Это "Орбита", у них большой ассортимент табло разных размеров.

Вообще, в последнее время заводы ставят какие угодно информационные системы и табло - в зависимости от пожеланий заказчика и наличия тех или иных комплектов на складе производителя ПС или ИС.

Вплоть до того, что БКМ поставил на троллейбусы для Краснодара "Орбиту" с крупными отличными табло, а на электробусы - мелкое и постоянно глючащее г-но от ITLINE. Впрочем, в обоих случаях ИС, насколько мне известно, выбирали дилеры/подрядчики, а не собственно завод-изготовитель.
+8
+8 / –0

Komentaras

Už politikos aptarimą yra skiriamas mažiausiai 1 mėnesio pašalinimas
Jūs neprisijungėte.
Komentuoti gali tik registruoti vartotojai.