TransPhoto

Fotografiile sunt publicate ca atare și nu au scopul de a promova vreo poziție politică și/sau ideologică.

Toate materialele sunt furnizate de către utilizatorii acestui site și nu reflectă opinia echipei de administrare a ste-ului

Închide
Budapesta, Credobus Electronell E12 Nr. I 93BD 25
  Budapesta Credobus Electronell E12 Nr. I 93BD 25  —  Traseu 700, tesztbusz
Bányalég utca / Híd utca
Испытания нового автобуса с пассажирами

Autor: András Tisza · Budapesta           Dată: 3 aprilie 2025 an, Joi

Afișează locația de fotografiere pe hartă

Statistici

Licență: BY-SA
Publicat 05.04.2025 11:54 MSK
Vizualizări — 266

Informație detaliată

Budapesta, Credobus Electronell E12 Nr. I 93BD 25

Rețea:VOLÁN
Depoul:Volánbusz Zrt. / MÁV Személyszállítási Zrt.
Nr. înmatriculare:I 93BD 25
Livrat:31.03.2025
Model:Credobus Electronell E12
Anul construcției:2024
Numărul de serie:1
VIN:TRKNN5EA1RKRU2001
Starea actuală:Renumerotat / transferat în cadrul aceluiași oraș (09.04.2025) Transferat în alt oraș
Funcție:Vehicul de pasageri
Lansat:01.04.2025
Oprit:09.04.2025
Observație:Test. 31.03.2025 ex Győr, I 56BV 24; 06.2024 ex Kravtex, I 33HR 23; 05.2024 ex I 32GI 23. 09.04.2025 to BKV Zrt., I 86IZ 24

Setările camerei foto

Model:Canon EOS 500D
Date and Time:03.04.2025 11:38
Exposure Time:1/640 sec
Aperture Value:6.3
ISO Speed:100
Focal Length:29 mm
Arătați datele EXIF

Comentarii · 1

05.04.2025 11:54 MSK
Link
András Tisza · Budapesta
Fotografii: 517 · Moderatorul / Corector / Redactor local
Electronell 12 — первый в истории Credobus электрический автобус. Машина предназначена для городских и пригородных перевозок.
В новом автобусе использована сверхлёгкая рамная конструкция от семейства Econell Next, запущенного в 2021-м году. Таким образом, Electronell 12 намного легче, чем аналогичные автобусы других производителей. Если обычно масса двенадцатиметрового электрического автобуса составляет более тринадцати тонн, то эта машина имеет собственную массу всего одиннадцать тонн.
Конструкция позволила сократить количество аккумуляторных батарей на 25 % при той же дальности хода. Две батареи расположены под полом в задней части автобуса, третья — на крыше над передней осью. Общий вес батарей около 1700 килограммов, вместо конструкции с четыремя батареями весом около 2300 килограммов. Общая ёмкость батарей — 294 kWh, что позволяет автобусу проехать три сотни километров.

Испытания с пассажирами проводятся с 01.04.2025 по 09.04.2025 по маршрутам 700, 710, 731, 734, 736, 741, 742, 755.

Подробнее: https://magyarbusz.info/2024/06/07/bemut...-busza/
+3
+3 / –0

Comentariul dumneavoastră

Vă rugăm să nu aduceți în discuție subiecte politice, altfel veți fi suspendat pentru cel puțin o lună!
Trebuie să vă conectați pentru a scrie comentarii.