TransPhoto

Nuotraukos publikuojamos tinklapyje „kaip yra“ ir neturi tikslo platinti bet kurias politines ir/ar ideologines pažiūras.

Turinys yra pateikiamas tinklapio vartotojų ir neatspindi tinklapio administracijos požiūrio.

Uždaryti
Budapeštas, Credobus Electronell E12 nr. I 93BD 25
  Budapeštas Credobus Electronell E12 nr. I 93BD 25  —  maršrutas 700, tesztbusz
Bányalég utca / Híd utca
Испытания нового автобуса с пассажирами

Autorius: András Tisza · Budapeštas           Data: 2025 m. balandžio 3 d., ketvirtadienis

Parodyti fotografavimo vietą žemėlapyje

Statistika

Licenzija: BY-SA
Publikuota 05.04.2025 11:54 MSK
Peržiūrų — 266

Detali informacija

Budapeštas, Credobus Electronell E12 nr. I 93BD 25

Sistema:VOLÁN
Depas/Parkas:Volánbusz Zrt. / MÁV Személyszállítási Zrt.
Valstybinis numeris:I 93BD 25
Nuo...:2025-03-31
Modelis:Credobus Electronell E12
Pagamintas:2024
Gamyklinis numeris:1
VIN:TRKNN5EA1RKRU2001
Dabartinė būsena:Pernumeruotas/perduotas miesto ribose (2025-04-09) Perduotas į kitą miestą
Paskirtis:Keleivinis
Eksploatacijos pradžia:2025-04-01
Eksploatacijos sustabdymas:2025-04-09
Pastaba:Test. 31.03.2025 ex Győr, I 56BV 24; 06.2024 ex Kravtex, I 33HR 23; 05.2024 ex I 32GI 23. 09.04.2025 to BKV Zrt., I 86IZ 24

Nuotraukos parametrai

Model:Canon EOS 500D
Date and Time:03.04.2025 11:38
Exposure Time:1/640 sec
Aperture Value:6.3
ISO Speed:100
Focal Length:29 mm
Parodyti visą EXIF

Komentarai · 1

05.04.2025 11:54 MSK
Nuoroda
András Tisza · Budapeštas
Foto: 517 · Tvarkytojas / Korektorius / Miesto redaktorius
Electronell 12 — первый в истории Credobus электрический автобус. Машина предназначена для городских и пригородных перевозок.
В новом автобусе использована сверхлёгкая рамная конструкция от семейства Econell Next, запущенного в 2021-м году. Таким образом, Electronell 12 намного легче, чем аналогичные автобусы других производителей. Если обычно масса двенадцатиметрового электрического автобуса составляет более тринадцати тонн, то эта машина имеет собственную массу всего одиннадцать тонн.
Конструкция позволила сократить количество аккумуляторных батарей на 25 % при той же дальности хода. Две батареи расположены под полом в задней части автобуса, третья — на крыше над передней осью. Общий вес батарей около 1700 килограммов, вместо конструкции с четыремя батареями весом около 2300 килограммов. Общая ёмкость батарей — 294 kWh, что позволяет автобусу проехать три сотни километров.

Испытания с пассажирами проводятся с 01.04.2025 по 09.04.2025 по маршрутам 700, 710, 731, 734, 736, 741, 742, 755.

Подробнее: https://magyarbusz.info/2024/06/07/bemut...-busza/
+3
+3 / –0

Komentaras

Už politikos aptarimą yra skiriamas mažiausiai 1 mėnesio pašalinimas
Jūs neprisijungėte.
Komentuoti gali tik registruoti vartotojai.