TransPhoto

Fotky jsou publikovány tak, jak jsou, a jejich účelem není propagovat žádné politické a/nebo ideologické postoje.

Všechny materiály jsou poskytovány uživateli a neodrážejí názory administrace webu.

Zavřít
Budapešť, Credobus Electronell E12 č. I 93BD 25
  Budapešť Credobus Electronell E12 č. I 93BD 25  —  linka 700, tesztbusz
Bányalég utca / Híd utca
Испытания нового автобуса с пассажирами

Autor: András Tisza · Budapešť           Datum: Čtvrtek 3. dubna 2025

Zobrazit místo pořízení na mapě

Statistika

Licence: BY-SA
Zveřejněno 05.04.2025 11:54 MSK
Zhlédnutí — 266

Podrobné informace

Budapešť, Credobus Electronell E12 č. I 93BD 25

Provoz:VOLÁN
Vozovna:Volánbusz Zrt. / MÁV Személyszállítási Zrt.
SPZ/RZ:I 93BD 25
Od...:31. 03. 2025
Typ:Credobus Electronell E12
Vyroben:2024
Výrobní číslo:1
VIN:TRKNN5EA1RKRU2001
Současný stav:Přečíslován/předán v rámci města (09. 04. 2025) Odeslán do jiného města
Účel provozu:Osobní
Uveden do provozu:01. 04. 2025
Odstaven:09. 04. 2025
Poznámka:Test. 31.03.2025 ex Győr, I 56BV 24; 06.2024 ex Kravtex, I 33HR 23; 05.2024 ex I 32GI 23. 09.04.2025 to BKV Zrt., I 86IZ 24

Nastavení kamery

Model:Canon EOS 500D
Date and Time:03.04.2025 11:38
Exposure Time:1/640 sec
Aperture Value:6.3
ISO Speed:100
Focal Length:29 mm
Ukázat celý EXIF

Komentáře · 1

05.04.2025 11:54 MSK
Odkaz
András Tisza · Budapešť
Fotografií: 517 · Moderátor / Korektor / Místní editor
Electronell 12 — первый в истории Credobus электрический автобус. Машина предназначена для городских и пригородных перевозок.
В новом автобусе использована сверхлёгкая рамная конструкция от семейства Econell Next, запущенного в 2021-м году. Таким образом, Electronell 12 намного легче, чем аналогичные автобусы других производителей. Если обычно масса двенадцатиметрового электрического автобуса составляет более тринадцати тонн, то эта машина имеет собственную массу всего одиннадцать тонн.
Конструкция позволила сократить количество аккумуляторных батарей на 25 % при той же дальности хода. Две батареи расположены под полом в задней части автобуса, третья — на крыше над передней осью. Общий вес батарей около 1700 килограммов, вместо конструкции с четыремя батареями весом около 2300 килограммов. Общая ёмкость батарей — 294 kWh, что позволяет автобусу проехать три сотни километров.

Испытания с пассажирами проводятся с 01.04.2025 по 09.04.2025 по маршрутам 700, 710, 731, 734, 736, 741, 742, 755.

Подробнее: https://magyarbusz.info/2024/06/07/bemut...-busza/
+3
+3 / –0

Váš komentář

Prosím, nediskutujte o politických záležitostech, v opačném případě budete zablokováni minimálně na jeden měsíc.
Nejste přihlášeni.
Komentovat mohou jen registrovaní uživatelé.