TransPhoto

Снимките се публикуват на сайта така, както са и нямат за цел да промотират каквато и да е политическа и/или идеологическа позиция.

Материалите се предоставят от потребителите и не отразяват мнението на администрацията на сайта.

Затвори
Будапеща, Credobus Electronell E12 № I 93BD 25
  Будапеща Credobus Electronell E12 № I 93BD 25  —  маршрут 700, tesztbusz
Bányalég utca / Híd utca
Испытания нового автобуса с пассажирами

Автор: András Tisza · Будапеща           Дата: 3 април 2025 г., четвъртък

Покажи мястото на снимката на картата

Статистика

Лиценз: BY-SA
Публикувано 05.04.2025 11:54 MSK
Разглеждан — 266

Подробна информация

Будапеща, Credobus Electronell E12 № I 93BD 25

Система:VOLÁN
Депо/Парк:Volánbusz Zrt. / MÁV Személyszállítási Zrt.
Регистрационен номер:I 93BD 25
От...:31.03.2025
Модел:Credobus Electronell E12
Построен:2024
Заводски №:1
VIN:TRKNN5EA1RKRU2001
Текущо състояние:Преномериран/прехвърлен в пределите на града (09.04.2025) Предаден в друг град
Назначение:Пътнически
Начало на експлоатацията:01.04.2025
Край на експлоатацията:09.04.2025
Забележка:Test. До 31.03.2025 — Дьёр, I 56BV 24; до 06.2024 — Kravtex, I 33HR 23; до 05.2024 — I 32GI 23. С 09.04.2025 — BKV Zrt., I 86IZ 24

Параметри на камерата и снимката

Модель камеры:Canon EOS 500D
Время съёмки:03.04.2025 11:38
Выдержка:1/640 с
Диафрагменное число:6.3
Чувствительность ISO:100
Фокусное расстояние:29 мм
Показване на всички EXIF тагове

Коментари · 1

05.04.2025 11:54 MSK
Връзка
András Tisza · Будапеща
Снимка: 517 · Модератор на коментари / Редактор / Местен редактор
Electronell 12 — первый в истории Credobus электрический автобус. Машина предназначена для городских и пригородных перевозок.
В новом автобусе использована сверхлёгкая рамная конструкция от семейства Econell Next, запущенного в 2021-м году. Таким образом, Electronell 12 намного легче, чем аналогичные автобусы других производителей. Если обычно масса двенадцатиметрового электрического автобуса составляет более тринадцати тонн, то эта машина имеет собственную массу всего одиннадцать тонн.
Конструкция позволила сократить количество аккумуляторных батарей на 25 % при той же дальности хода. Две батареи расположены под полом в задней части автобуса, третья — на крыше над передней осью. Общий вес батарей около 1700 килограммов, вместо конструкции с четыремя батареями весом около 2300 килограммов. Общая ёмкость батарей — 294 kWh, что позволяет автобусу проехать три сотни километров.

Испытания с пассажирами проводятся с 01.04.2025 по 09.04.2025 по маршрутам 700, 710, 731, 734, 736, 741, 742, 755.

Подробнее: https://magyarbusz.info/2024/06/07/bemut...-busza/
+3
+3 / –0

Ваш коментар

За обсъждане на политика, ще получите едномесечен бан и няма да можете да публикувате.
Вие не сте влезли в сайта.
Коментари могат да пишат само регистрирани потребители.