TransPhoto

Фота публікуюцца на сайце як ёсць, без мэты прасоўвання якіх-небудзь палітычных ці ідэалагічных поглядаў.

Матэрыялы дадаюцца карыстальнікамі і не адлюстроўваюць пазіцыю адміністрацыі сайта.

Закрыць
Будапешт, Credobus Electronell E12 № I 93BD 25
  Будапешт Credobus Electronell E12 № I 93BD 25  —  маршрут 700, tesztbusz
Bányalég utca / Híd utca
Испытания нового автобуса с пассажирами

Аўтар: András Tisza · Будапешт           Дата: 3 красавіка 2025 г., чацвер

Месца здымак на карце

Статыстыка

Ліцэнзія: BY-SA
Апублікавана 05.04.2025 11:54 MSK
Праглядаў — 266

Падрабязная інфармацыя

Будапешт, Credobus Electronell E12 № I 93BD 25

Сістэма:VOLÁN
Дэпо / Парк:Volánbusz Zrt. / MÁV Személyszállítási Zrt.
Дзяржнумар:I 93BD 25
З...:31.03.2025
Мадэль:Credobus Electronell E12
Пабудаваны:2024
Заводскі №:1
VIN:TRKNN5EA1RKRU2001
Стан:Перанумараваны / перададзены ў межах горада (09.04.2025) Адпраўлены ў іншы горад
Прызначэнне:Пасажырскі
Пачатак работы:01.04.2025
Адстаўлены:09.04.2025
Заўвагі:Test. До 31.03.2025 — Дьёр, I 56BV 24; до 06.2024 — Kravtex, I 33HR 23; до 05.2024 — I 32GI 23. С 09.04.2025 — BKV Zrt., I 86IZ 24

EXIF

Модель камеры:Canon EOS 500D
Время съёмки:03.04.2025 11:38
Выдержка:1/640 с
Диафрагменное число:6.3
Чувствительность ISO:100
Фокусное расстояние:29 мм
Паказаць цалкам

Каментары · 1

05.04.2025 11:54 MSK
Спасылка
András Tisza · Будапешт
Фота: 517 · Мадэратар каментароў / Карэктар / Лакальны рэдактар
Electronell 12 — первый в истории Credobus электрический автобус. Машина предназначена для городских и пригородных перевозок.
В новом автобусе использована сверхлёгкая рамная конструкция от семейства Econell Next, запущенного в 2021-м году. Таким образом, Electronell 12 намного легче, чем аналогичные автобусы других производителей. Если обычно масса двенадцатиметрового электрического автобуса составляет более тринадцати тонн, то эта машина имеет собственную массу всего одиннадцать тонн.
Конструкция позволила сократить количество аккумуляторных батарей на 25 % при той же дальности хода. Две батареи расположены под полом в задней части автобуса, третья — на крыше над передней осью. Общий вес батарей около 1700 килограммов, вместо конструкции с четыремя батареями весом около 2300 килограммов. Общая ёмкость батарей — 294 kWh, что позволяет автобусу проехать три сотни километров.

Испытания с пассажирами проводятся с 01.04.2025 по 09.04.2025 по маршрутам 700, 710, 731, 734, 736, 741, 742, 755.

Подробнее: https://magyarbusz.info/2024/06/07/bemut...-busza/
+3
+3 / –0

Ваш каментар

Палітычныя дыскусіі забаронены.
Увайдзіце або зарэгіструйцеся, каб пакідаць каментары.