Předsunutý vůz 1. série T3, výroba zahájena 1961, dokončena spolu s 1. sérií v roce 1962 / Передовой вагон первой партии Т3, постройка начата 1961 г., окончена 1962 г. вместе с первой партией Foto 1962 Foto 31.8.1977 Foto 2.9.1977 Foto 16.6.1996 (?) Foto 1996
1982 — GO, pokusná změna nátěru soupravy 6115+6102 / КВР, опытная схема окраски СМЕ 6115+6102
31.5.1996 — souprava 6186+6102 odstavena z provozu / СМЕ 6186+6102 отстранена от эксплуатации
25.3.1997 — vůz převezen do ÚD / вагон отправлен в ремонтные мастерские (foto 29.10.1997: 1, 2)
1998-2003 — GO s navrácením historického vzhledu / КВР с восстановлением исторического вида
Historické díly pocházejí ze zrušených vozů, m.j. 5522 (foto) / Исторические части взяты из списанных вагонов, в том числе, № 5522 (фото)
Příslušnost k vozovnám (přibližně) / Принадлежность к депо (приблизительно):
1963 — Motol, Strašnice
1982 — Hloubětín
1996 — Žižkov
2003 — Střešovice
Еx.T3SUCS № 7241
"Рapírová modernizace", ve skutečnosti vyroben vůz s novou skříní / "Бумажная модернизация", на самом деле вагон построен с нового кузова.
Zařazena do provozu 10.12.2010 / Начало работы с пассажирами 10.12.2010.
EXIF
Make/Manufacturer:
NIKON CORPORATION
Model:
NIKON D5600
Software or Firmware:
Ver.1.03
Date and Time:
19.01.2025 15:13
Exposure Time:
1/250 sec
Aperture Value:
8
ISO Speed:
320
Exposure Bias:
+4 2/6 EV
Focal Length:
22 mm
Equivalent Focal Length:
33 mm
Flash:
Flash did not fire, compulsory flash suppression mode