TransPhoto

Фота публікуюцца на сайце як ёсць, без мэты прасоўвання якіх-небудзь палітычных ці ідэалагічных поглядаў.

Матэрыялы дадаюцца карыстальнікамі і не адлюстроўваюць пазіцыю адміністрацыі сайта.

Закрыць
Прага, Tatra T3 № 6102; Прага, Tatra T3R.PLF № 8283
  ПрагаTatra T3 № 6102  —  маршрут 42
 Tatra T3R.PLF № 8283  —  маршрут 15, 8283+8160
 Tatra T3R.PV № 8160  —  маршрут 15, 8283+8160
Nábřeží Edvarda Beneše / Klárov

Аўтар: Karel Šimána · Пльзень           Дата: 19 студзеня 2025 г., нядзеля

Месца здымак на карце

Статыстыка

Ліцэнзія: Copyright ©
Апублікавана 24.01.2025 13:21 MSK
Праглядаў — 306

Падрабязная інфармацыя

Прага, Tatra T3 № 6102

Дэпо / Парк:Депо Стрешовице (+ музей)
З...:2003
Мадэль:Tatra T3
Пабудаваны:1962
Заводскі №:152712
Стан:Працуе
Прызначэнне:Музейны
Заўвагі:экскурсионный. До 1998 — линейный
Předsunutý vůz 1. série T3, výroba zahájena 1961, dokončena spolu s 1. sérií v roce 1962 / Передовой вагон первой партии Т3, постройка начата 1961 г., окончена 1962 г. вместе с первой партией
Foto 1962
Foto 31.8.1977
Foto 2.9.1977
Foto 16.6.1996 (?)
Foto 1996

1982 — GO, pokusná změna nátěru soupravy 6115+6102 / КВР, опытная схема окраски СМЕ 6115+6102
31.5.1996 — souprava 6186+6102 odstavena z provozu / СМЕ 6186+6102 отстранена от эксплуатации
25.3.1997 — vůz převezen do ÚD / вагон отправлен в ремонтные мастерские (foto 29.10.1997: 1, 2)
1998-2003 — GO s navrácením historického vzhledu / КВР с восстановлением исторического вида
Historické díly pocházejí ze zrušených vozů, m.j. 5522 (foto) / Исторические части взяты из списанных вагонов, в том числе, № 5522 (фото)

Příslušnost k vozovnám (přibližně) / Принадлежность к депо (приблизительно):
1963 — Motol, Strašnice
1982 — Hloubětín
1996 — Žižkov
2003 — Střešovice

Прага, Tatra T3R.PLF № 8283

Дэпо / Парк:Депо Страшнице
З...:12.2013
Мадэль:Tatra T3R.PLF
Пабудаваны:2009
Заводскі №:104
Стан:Перанумараваны / перададзены ў межах горада (21.03.2025)
Прызначэнне:Пасажырскі
Заўвагі:До 12.2013 — Вoкoвицe. С 21.03.2025 — Глoyбeтин
Еx.T3SUCS № 7241
"Рapírová modernizace", ve skutečnosti vyroben vůz s novou skříní / "Бумажная модернизация", на самом деле вагон построен с нового кузова.
Zařazena do provozu 10.12.2010 / Начало работы с пассажирами 10.12.2010.

EXIF

Модель камеры:NIKON D5600
Время съёмки:19.01.2025 15:13
Выдержка:1/250 с
Диафрагменное число:8
Чувствительность ISO:320
Компенсация экспозиции:+4 2/6 EV
Фокусное расстояние:22 мм
Паказаць цалкам

Ваш каментар

Палітычныя дыскусіі забаронены.
Увайдзіце або зарэгіструйцеся, каб пакідаць каментары.