TransPhoto

Fotky jsou publikovány tak, jak jsou, a jejich účelem není propagovat žádné politické a/nebo ideologické postoje.

Všechny materiály jsou poskytovány uživateli a neodrážejí názory administrace webu.

Zavřít
Petrohrad, 81-727.1 "Baltiets" č. 27005
  Petrohrad81-727.1 "Baltiets" č. 27005 
Электродепо "Автово" (ТЧ-1)

Autor: imgetawaycar · Petrohrad           Datum: Neděle 4. srpna 2024

Statistika

Licence: Copyright ©
Zveřejněno 08.01.2025 16:53 MSK
Zhlédnutí — 344

Podrobné informace

Petrohrad, 81-727.1 "Baltiets" č. 27005

Lokace:SPb GUP “Petersburg metropolitan”
Vozovna:# 1 — Avtovo Yard
Od...:05. 11. 2022
Typ:81-727.1 "Baltiets"
Vyroben:11/2022
Výrobní číslo:23
Současný stav:V provozu
Účel provozu:Osobní
Uveden do provozu:15. 12. 2022
История

• Ноябрь 2022: собран на Метровагонмаше

Информационная система

КБ "Метроспецтехника" (по ссылке более подробно)

Двери

КМТ v.1.0 (по ссылке более подробно)

Nastavení kamery

Model:NIKON D610
Date and Time:04.08.2024 14:00
Exposure Time:1/400 sec
Aperture Value:7.1
ISO Speed:200
Exposure Bias:+1/2 EV
Focal Length:38 mm
Ukázat celý EXIF

Komentáře · 11

09.01.2025 11:54 MSK
Odkaz
Ahain · Petrohrad
Bez fotografií
Мне кажется, или у балтийцев бсу между вагонами?
+1
+1 / –0
09.01.2025 11:56 MSK
Odkaz
ista011 · Moskva
Fotografií: 13
Да, и у Юбилейных, и у НеВы
0
+2 / –2
09.01.2025 11:59 MSK
Odkaz
imgetawaycar · Petrohrad
Fotografií: 4134 · Místní editor / Překlad webu (BE)
у юбилейных шарфенберг
+2
+2 / –0
09.01.2025 13:00 MSK
Odkaz
Snow Panther · Petrohrad
Fotografií: 31
Страшный бронеторец без окон. Ладно, сквозного прохода нет, но тогда надо было делать торец как у «Оки».
+2
+2 / –0
09.01.2025 13:05 MSK
Odkaz
Ahain · Petrohrad
Bez fotografií
Хм, зачем тут бсу, вроде и с шарфом покзд не дёргается
0
+0 / –0
09.01.2025 14:43 MSK
Odkaz
ista011 · Moskva
Fotografií: 13
Цитата (Snow Panther, 09.01.2025):
> но тогда надо было делать торец как у «Оки».

Торцевая дверь слишком широкая.


Цитата (Ahain, 09.01.2025):
> вроде и с шарфом покзд не дёргается

Дёргается, особенно безмоторные вагоны дёргались бы.

Цитата (imgetawaycar, 09.01.2025):
> у юбилейных шарфенберг

Только головы с полноценным, межвагонные автосцепки без поглощающего аппарата
+1
+3 / –2
09.01.2025 14:50 MSK
Odkaz
Ahain · Petrohrad
Bez fotografií
Хм, разве с точки зрения экономичности, стоит делать прицепные вагоны?
0
+0 / –0
09.01.2025 14:51 MSK
Odkaz
Ahain · Petrohrad
Bez fotografií
Если вспомнить 717, они и не сильно дергаются, только при пуске
0
+0 / –0
09.01.2025 15:17 MSK
Odkaz
ista011 · Moskva
Fotografií: 13
Цитата (Ahain, 09.01.2025):
> стоит делать прицепные вагоны

Да, прицепные вагоны есть во всех сериях от МВМ начиная с 81-760А и на НеВе.

Цитата (Ahain, 09.01.2025):
> они и не сильно дергаются, только при пуске

Так именно это и убирают с помощью БСУ
0
+0 / –0
09.01.2025 16:02 MSK
Odkaz
Ahain · Petrohrad
Bez fotografií
В условиях депо неудобно вагоны таскать
0
+0 / –0
09.01.2025 16:02 MSK
Odkaz
Ahain · Petrohrad
Bez fotografií
Процесс прицепки бсу долгий
0
+0 / –0

Váš komentář

Prosím, nediskutujte o politických záležitostech, v opačném případě budete zablokováni minimálně na jeden měsíc.
Nejste přihlášeni.
Komentovat mohou jen registrovaní uživatelé.