TransPhoto

Fotod avaldatakse saidil nii, nagu nad on, ja nende eesmärk ei ole reklaamida poliitilist ja/või ideoloogilist seisukohta.

Materjalid on kasutajate poolt pakutud ja need ei kajasta saidi administratsiooni arvamust.

Sulgeda
Krasnodar, Trolza-5275.07 “Optima” № 167
  KrasnodarTrolza-5275.07 “Optima” № 167 
Kabiin

Autor: Егор Луговой · Krasnodar           Kuupäev: 12 oktoober 2024 a., laupäev

Statistika

Litsents: Copyright ©
Avaldatud 14.12.2024 20:01 MSK
Vaatamisi — 473

Detailne info

Krasnodar, Trolza-5275.07 “Optima” № 167

Depoo/park:MUP KTTU, trolleybus depot # 1
Alates:08.12.2010
Mudel:Trolza-5275.07 “Optima”
Valmistatud:2010
Tehase number:70
VIN:XTU527507A0000070
Hetkeseis:Töökorras
Otstarve:Liinisõiduk
Двигатель ДТА-1У1 №878.

Pildifaili teave

Model:M2007J20CG
Date and Time:12.10.2024 15:36
Exposure Time:1/123 sec
Aperture Value:1.89
ISO Speed:100
Focal Length:5.43 mm
Näita kõik EXIF

Kommentaarid · 4

15.12.2024 09:25 MSK
Link
Slava Kochkanyan · Krasnodar
Fotod puuduvad
Почему "оптимы", в которых установлены валидаторы, работают на маршрутах, где есть кондуктор? Периодически вижу на "двойке", что выпускают троллейбусы без валидаторов (например, 138). Там нужно тянуться к терминалу в кабинете водителя. Или же троллейбус с валидатором, но в салоне есть кондуктор. Это странно…
+6
+6 / –0
15.12.2024 19:41 MSK
Link
Fotosid: 290
Цитата (Slava Kochkanyan, 15.12.2024):
> Почему "оптимы", в которых установлены валидаторы, работают на маршрутах, где есть кондуктор? Периодически вижу на "двойке", что выпускают троллейбусы без валидаторов (например, 138). Там нужно тянуться к терминалу в кабинете водителя. Или же троллейбус с валидатором, но в салоне есть кондуктор. Это странно…

В случае с 167, она работает в основном на 13 и без кондуктора, так что смысла снимать терминал не вижу)
+2
+2 / –0
16.12.2024 11:58 MSK
Link
Slava Kochkanyan · Krasnodar
Fotod puuduvad
Если так, то тогда согласен)
+1
+1 / –0
17.12.2024 13:00 MSK
Link
Nikita Perfilev · Sankt-Peterburg
Fotosid: 12
Цитата (ТроллейбусникKrd, 15.12.2024):
> Цитата (Slava Kochkanyan, 15.12.2024):
> > Почему "оптимы", в которых установлены валидаторы, работают на маршрутах, где есть кондуктор? Периодически вижу на "двойке", что выпускают троллейбусы без валидаторов (например, 138). Там нужно тянуться к терминалу в кабинете водителя. Или же троллейбус с валидатором, но в салоне есть кондуктор. Это странно…
>
> В случае с 167, она работает в основном на 13 и без кондуктора, так что смысла снимать терминал не вижу)

+ она дежурная
+2
+2 / –0

Kommentaar

Poliitilise arutelu eest rakendub blokeerimine 1 kuuks
Teie ei ole saidile sisenenud.
Kommentaare võivad kirjutada ainult registreeritud kasutajad.