TransPhoto

Фотографії публікуються на сайті як є і не мають на меті просування будь-якої політичної та/або ідеологічної позиції.

Матеріали надаються користувачами та не є відображенням думки адміністрації сайту.

Зачинити
Краснодар, Тролза-5275.07 «Оптима» № 167
  КраснодарТролза-5275.07 «Оптима» № 167 
Кабіна

Автор: Егор Луговой · Краснодар           Дата: 12 жовтня 2024 р., субота

Статистика

Ліцензія: Copyright ©
Опубліковано 14.12.2024 20:01 MSK
Переглядів — 473

Детальна інформація

Краснодар, Тролза-5275.07 «Оптима» № 167

Депо/Парк:МУП "КТТУ", троллейбусное депо № 1
З...:08.12.2010
Модель:Тролза-5275.07 «Оптима»
Побудований:2010
Заводський №:70
VIN:XTU527507A0000070
Поточний стан:Експлуатується
Призначення:Пасажирський
Двигатель ДТА-1У1 №878.

Параметри зйомки

Модель камеры:M2007J20CG
Время съёмки:12.10.2024 15:36
Выдержка:1/123 с
Диафрагменное число:1.89
Чувствительность ISO:100
Фокусное расстояние:5.43 мм
Показати увесь EXIF

Коментарі · 4

15.12.2024 09:25 MSK
Посилання
Slava Kochkanyan · Краснодар
Немає фотографій
Почему "оптимы", в которых установлены валидаторы, работают на маршрутах, где есть кондуктор? Периодически вижу на "двойке", что выпускают троллейбусы без валидаторов (например, 138). Там нужно тянуться к терминалу в кабинете водителя. Или же троллейбус с валидатором, но в салоне есть кондуктор. Это странно…
+6
+6 / –0
15.12.2024 19:41 MSK
Посилання
Егор Луговой · Краснодар
Фото: 292
Цитата (Slava Kochkanyan, 15.12.2024):
> Почему "оптимы", в которых установлены валидаторы, работают на маршрутах, где есть кондуктор? Периодически вижу на "двойке", что выпускают троллейбусы без валидаторов (например, 138). Там нужно тянуться к терминалу в кабинете водителя. Или же троллейбус с валидатором, но в салоне есть кондуктор. Это странно…

В случае с 167, она работает в основном на 13 и без кондуктора, так что смысла снимать терминал не вижу)
+2
+2 / –0
16.12.2024 11:58 MSK
Посилання
Slava Kochkanyan · Краснодар
Немає фотографій
Если так, то тогда согласен)
+1
+1 / –0
17.12.2024 13:00 MSK
Посилання
Nikita Perfilev · Санкт-Петербург
Фото: 12
Цитата (ТроллейбусникKrd, 15.12.2024):
> Цитата (Slava Kochkanyan, 15.12.2024):
> > Почему "оптимы", в которых установлены валидаторы, работают на маршрутах, где есть кондуктор? Периодически вижу на "двойке", что выпускают троллейбусы без валидаторов (например, 138). Там нужно тянуться к терминалу в кабинете водителя. Или же троллейбус с валидатором, но в салоне есть кондуктор. Это странно…
>
> В случае с 167, она работает в основном на 13 и без кондуктора, так что смысла снимать терминал не вижу)

+ она дежурная
+2
+2 / –0

Ваш коментар

За обговорення політики буде накладено бан на 1 місяць.
Ви не увійшли на сайт.
Коментарі можуть залишати тільки зареєстровані користувачі.