TransPhoto

Fotografiile sunt publicate ca atare și nu au scopul de a promova vreo poziție politică și/sau ideologică.

Toate materialele sunt furnizate de către utilizatorii acestui site și nu reflectă opinia echipei de administrare a ste-ului

Închide
Krasnodar, Trolza-5275.07 “Optima” Nr. 167
  KrasnodarTrolza-5275.07 “Optima” Nr. 167 
Postul de conducere

Autor: Егор Луговой · Krasnodar           Dată: 12 octombrie 2024 an, Sâmbătă

Statistici

Licență: Copyright ©
Publicat 14.12.2024 20:01 MSK
Vizualizări — 473

Informație detaliată

Krasnodar, Trolza-5275.07 “Optima” Nr. 167

Depoul:MUP KTTU, trolleybus depot # 1
Livrat:08.12.2010
Model:Trolza-5275.07 “Optima”
Anul construcției:2010
Numărul de serie:70
VIN:XTU527507A0000070
Starea actuală:Operațional
Funcție:Vehicul de pasageri
Двигатель ДТА-1У1 №878.

Setările camerei foto

Model:M2007J20CG
Date and Time:12.10.2024 15:36
Exposure Time:1/123 sec
Aperture Value:1.89
ISO Speed:100
Focal Length:5.43 mm
Arătați datele EXIF

Comentarii · 4

15.12.2024 09:25 MSK
Link
Slava Kochkanyan · Krasnodar
Nicio fotografie
Почему "оптимы", в которых установлены валидаторы, работают на маршрутах, где есть кондуктор? Периодически вижу на "двойке", что выпускают троллейбусы без валидаторов (например, 138). Там нужно тянуться к терминалу в кабинете водителя. Или же троллейбус с валидатором, но в салоне есть кондуктор. Это странно…
+6
+6 / –0
15.12.2024 19:41 MSK
Link
Fotografii: 292
Цитата (Slava Kochkanyan, 15.12.2024):
> Почему "оптимы", в которых установлены валидаторы, работают на маршрутах, где есть кондуктор? Периодически вижу на "двойке", что выпускают троллейбусы без валидаторов (например, 138). Там нужно тянуться к терминалу в кабинете водителя. Или же троллейбус с валидатором, но в салоне есть кондуктор. Это странно…

В случае с 167, она работает в основном на 13 и без кондуктора, так что смысла снимать терминал не вижу)
+2
+2 / –0
16.12.2024 11:58 MSK
Link
Slava Kochkanyan · Krasnodar
Nicio fotografie
Если так, то тогда согласен)
+1
+1 / –0
17.12.2024 13:00 MSK
Link
Nikita Perfilev · Sankt Petersburg
Fotografii: 12
Цитата (ТроллейбусникKrd, 15.12.2024):
> Цитата (Slava Kochkanyan, 15.12.2024):
> > Почему "оптимы", в которых установлены валидаторы, работают на маршрутах, где есть кондуктор? Периодически вижу на "двойке", что выпускают троллейбусы без валидаторов (например, 138). Там нужно тянуться к терминалу в кабинете водителя. Или же троллейбус с валидатором, но в салоне есть кондуктор. Это странно…
>
> В случае с 167, она работает в основном на 13 и без кондуктора, так что смысла снимать терминал не вижу)

+ она дежурная
+2
+2 / –0

Comentariul dumneavoastră

Vă rugăm să nu aduceți în discuție subiecte politice, altfel veți fi suspendat pentru cel puțin o lună!
Trebuie să vă conectați pentru a scrie comentarii.