TransPhoto

Zdjęcia publikowane są w stanie rzeczywistym i nie mają na celu promowania żadnego stanowiska politycznego i/lub ideologicznego.

Wszystkie materiały są dostarczane przez użytkowników i nie odzwierciedlają opinii zespołu administracyjnego witryny.

Zamknij
Krasnodar, Trolza-5275.07 “Optima” Nr 167
  KrasnodarTrolza-5275.07 “Optima” Nr 167 
Kabina

Autor: Егор Луговой · Krasnodar           Data: 12 października 2024 r., sobota

Statystyka

Licencja: Copyright ©
Opublikowano 14.12.2024 20:01 MSK
Odsłon — 473

Dokładna informacja

Krasnodar, Trolza-5275.07 “Optima” Nr 167

Zajezdnia:MUP KTTU, trolleybus depot # 1
Od...:08.12.2010
Model:Trolza-5275.07 “Optima”
Wyprodukowany:2010
Numer fabryczny:70
VIN:XTU527507A0000070
Stan obecny:W bieżącej eksploatacji
Rodzaj:Liniowy
Двигатель ДТА-1У1 №878.

Parametry zdjęcia

Model:M2007J20CG
Date and Time:12.10.2024 15:36
Exposure Time:1/123 sec
Aperture Value:1.89
ISO Speed:100
Focal Length:5.43 mm
Pokaż cały EXIF

Komentarze · 4

15.12.2024 09:25 MSK
Link
Slava Kochkanyan · Krasnodar
Brak zdjęć
Почему "оптимы", в которых установлены валидаторы, работают на маршрутах, где есть кондуктор? Периодически вижу на "двойке", что выпускают троллейбусы без валидаторов (например, 138). Там нужно тянуться к терминалу в кабинете водителя. Или же троллейбус с валидатором, но в салоне есть кондуктор. Это странно…
+6
+6 / –0
15.12.2024 19:41 MSK
Link
Zdjęć: 292
Цитата (Slava Kochkanyan, 15.12.2024):
> Почему "оптимы", в которых установлены валидаторы, работают на маршрутах, где есть кондуктор? Периодически вижу на "двойке", что выпускают троллейбусы без валидаторов (например, 138). Там нужно тянуться к терминалу в кабинете водителя. Или же троллейбус с валидатором, но в салоне есть кондуктор. Это странно…

В случае с 167, она работает в основном на 13 и без кондуктора, так что смысла снимать терминал не вижу)
+2
+2 / –0
16.12.2024 11:58 MSK
Link
Slava Kochkanyan · Krasnodar
Brak zdjęć
Если так, то тогда согласен)
+1
+1 / –0
17.12.2024 13:00 MSK
Link
Nikita Perfilev · Sankt Petersburg
Zdjęć: 12
Цитата (ТроллейбусникKrd, 15.12.2024):
> Цитата (Slava Kochkanyan, 15.12.2024):
> > Почему "оптимы", в которых установлены валидаторы, работают на маршрутах, где есть кондуктор? Периодически вижу на "двойке", что выпускают троллейбусы без валидаторов (например, 138). Там нужно тянуться к терминалу в кабинете водителя. Или же троллейбус с валидатором, но в салоне есть кондуктор. Это странно…
>
> В случае с 167, она работает в основном на 13 и без кондуктора, так что смысла снимать терминал не вижу)

+ она дежурная
+2
+2 / –0

Twój komentarz

Zabronione są rozmowy o polityce (karą jest ban na 1 miesiąc)
Nie zalogowałeś się na TransPhoto.
Komantarze mogą wystawiac tylko zarejestrowani użytkownicy.