TransPhoto

Nuotraukos publikuojamos tinklapyje „kaip yra“ ir neturi tikslo platinti bet kurias politines ir/ar ideologines pažiūras.

Turinys yra pateikiamas tinklapio vartotojų ir neatspindi tinklapio administracijos požiūrio.

Uždaryti
Krasnodar, Trolza-5275.07 “Optima” nr. 167
  KrasnodarTrolza-5275.07 “Optima” nr. 167 
Kabina

Autorius: Егор Луговой · Krasnodar           Data: 2024 m. spalio 12 d., šeštadienis

Statistika

Licenzija: Copyright ©
Publikuota 14.12.2024 20:01 MSK
Peržiūrų — 473

Detali informacija

Krasnodar, Trolza-5275.07 “Optima” nr. 167

Depas/Parkas:MUP KTTU, trolleybus depot # 1
Nuo...:2010-12-08
Modelis:Trolza-5275.07 “Optima”
Pagamintas:2010
Gamyklinis numeris:70
VIN:XTU527507A0000070
Dabartinė būsena:Eksploatuojamas
Paskirtis:Keleivinis
Двигатель ДТА-1У1 №878.

Nuotraukos parametrai

Model:M2007J20CG
Date and Time:12.10.2024 15:36
Exposure Time:1/123 sec
Aperture Value:1.89
ISO Speed:100
Focal Length:5.43 mm
Parodyti visą EXIF

Komentarai · 4

15.12.2024 09:25 MSK
Nuoroda
Slava Kochkanyan · Krasnodar
Nėra foto
Почему "оптимы", в которых установлены валидаторы, работают на маршрутах, где есть кондуктор? Периодически вижу на "двойке", что выпускают троллейбусы без валидаторов (например, 138). Там нужно тянуться к терминалу в кабинете водителя. Или же троллейбус с валидатором, но в салоне есть кондуктор. Это странно…
+6
+6 / –0
15.12.2024 19:41 MSK
Nuoroda
Foto: 290
Цитата (Slava Kochkanyan, 15.12.2024):
> Почему "оптимы", в которых установлены валидаторы, работают на маршрутах, где есть кондуктор? Периодически вижу на "двойке", что выпускают троллейбусы без валидаторов (например, 138). Там нужно тянуться к терминалу в кабинете водителя. Или же троллейбус с валидатором, но в салоне есть кондуктор. Это странно…

В случае с 167, она работает в основном на 13 и без кондуктора, так что смысла снимать терминал не вижу)
+2
+2 / –0
16.12.2024 11:58 MSK
Nuoroda
Slava Kochkanyan · Krasnodar
Nėra foto
Если так, то тогда согласен)
+1
+1 / –0
17.12.2024 13:00 MSK
Nuoroda
Nikita Perfilev · Sankt Peterburgas
Foto: 12
Цитата (ТроллейбусникKrd, 15.12.2024):
> Цитата (Slava Kochkanyan, 15.12.2024):
> > Почему "оптимы", в которых установлены валидаторы, работают на маршрутах, где есть кондуктор? Периодически вижу на "двойке", что выпускают троллейбусы без валидаторов (например, 138). Там нужно тянуться к терминалу в кабинете водителя. Или же троллейбус с валидатором, но в салоне есть кондуктор. Это странно…
>
> В случае с 167, она работает в основном на 13 и без кондуктора, так что смысла снимать терминал не вижу)

+ она дежурная
+2
+2 / –0

Komentaras

Už politikos aptarimą yra skiriamas mažiausiai 1 mėnesio pašalinimas
Jūs neprisijungėte.
Komentuoti gali tik registruoti vartotojai.