Transphoto

Kuvat julkaistaan sellaisina kuin ne ovat eikä niiden tarkoitus ole tukea kenenkään/minkään tahon poliittista tai ideologista asemaa.

Kaikki aineisto on peräisin käyttäjiltä eikä kerro sivuston ylläpidon mielipiteistä.

Sulje
Krasnodar, Trolza-5275.07 “Optima” # 167
  KrasnodarTrolza-5275.07 “Optima” # 167 
Ohjaamo/kojelauta

Kuvaaja: Егор Луговой · Krasnodar           Kuvauspäivä: 12 lokakuuta 2024 v., lauantai

Tilastot

Lisenssi: Copyright ©
Julkaistu 14.12.2024 20:01 MSK
Näyttökerrat — 473

Tarkemmat tiedot

Krasnodar, Trolza-5275.07 “Optima” # 167

Liikennöitsijä/varikko:MUP KTTU, trolleybus depot # 1
Tulo:08.12.2010
Malli:Trolza-5275.07 “Optima”
Valmistettu:2010
Sarjanumero:70
VIN:XTU527507A0000070
Nykytila:Käytössä
Käyttötarkoitus:Matkustajakulkuneuvo
Двигатель ДТА-1У1 №878.

Kameran asetukset

Model:M2007J20CG
Date and Time:12.10.2024 15:36
Exposure Time:1/123 sec
Aperture Value:1.89
ISO Speed:100
Focal Length:5.43 mm
Näytä kaikki EXIF-tunnisteet

Kommentit · 4

15.12.2024 09:25 MSK
Linkki
Slava Kochkanyan · Krasnodar
Ei kuvia
Почему "оптимы", в которых установлены валидаторы, работают на маршрутах, где есть кондуктор? Периодически вижу на "двойке", что выпускают троллейбусы без валидаторов (например, 138). Там нужно тянуться к терминалу в кабинете водителя. Или же троллейбус с валидатором, но в салоне есть кондуктор. Это странно…
+6
+6 / –0
15.12.2024 19:41 MSK
Linkki
Kuvat: 292
Цитата (Slava Kochkanyan, 15.12.2024):
> Почему "оптимы", в которых установлены валидаторы, работают на маршрутах, где есть кондуктор? Периодически вижу на "двойке", что выпускают троллейбусы без валидаторов (например, 138). Там нужно тянуться к терминалу в кабинете водителя. Или же троллейбус с валидатором, но в салоне есть кондуктор. Это странно…

В случае с 167, она работает в основном на 13 и без кондуктора, так что смысла снимать терминал не вижу)
+2
+2 / –0
16.12.2024 11:58 MSK
Linkki
Slava Kochkanyan · Krasnodar
Ei kuvia
Если так, то тогда согласен)
+1
+1 / –0
17.12.2024 13:00 MSK
Linkki
Nikita Perfilev · Pietari
Kuvat: 12
Цитата (ТроллейбусникKrd, 15.12.2024):
> Цитата (Slava Kochkanyan, 15.12.2024):
> > Почему "оптимы", в которых установлены валидаторы, работают на маршрутах, где есть кондуктор? Периодически вижу на "двойке", что выпускают троллейбусы без валидаторов (например, 138). Там нужно тянуться к терминалу в кабинете водителя. Или же троллейбус с валидатором, но в салоне есть кондуктор. Это странно…
>
> В случае с 167, она работает в основном на 13 и без кондуктора, так что смысла снимать терминал не вижу)

+ она дежурная
+2
+2 / –0

Kommenttisi

Älä keskustele poliittisista aiheista tai sinut estetään kuukaudeksi.
Sinun on kirjauduttava sisään kirjoittaaksesi kommentteja.