TransPhoto

Fotky jsou publikovány tak, jak jsou, a jejich účelem není propagovat žádné politické a/nebo ideologické postoje.

Všechny materiály jsou poskytovány uživateli a neodrážejí názory administrace webu.

Zavřít
Krasnodar, Trolza-5275.07 “Optima” č. 167
  KrasnodarTrolza-5275.07 “Optima” č. 167 
Kabina

Autor: Егор Луговой · Krasnodar           Datum: Sobota 12. října 2024

Statistika

Licence: Copyright ©
Zveřejněno 14.12.2024 20:01 MSK
Zhlédnutí — 473

Podrobné informace

Krasnodar, Trolza-5275.07 “Optima” č. 167

Vozovna:MUP KTTU, trolleybus depot # 1
Od...:08. 12. 2010
Typ:Trolza-5275.07 “Optima”
Vyroben:2010
Výrobní číslo:70
VIN:XTU527507A0000070
Současný stav:V provozu
Účel provozu:Osobní
Двигатель ДТА-1У1 №878.

Nastavení kamery

Model:M2007J20CG
Date and Time:12.10.2024 15:36
Exposure Time:1/123 sec
Aperture Value:1.89
ISO Speed:100
Focal Length:5.43 mm
Ukázat celý EXIF

Komentáře · 4

15.12.2024 09:25 MSK
Odkaz
Slava Kochkanyan · Krasnodar
Bez fotografií
Почему "оптимы", в которых установлены валидаторы, работают на маршрутах, где есть кондуктор? Периодически вижу на "двойке", что выпускают троллейбусы без валидаторов (например, 138). Там нужно тянуться к терминалу в кабинете водителя. Или же троллейбус с валидатором, но в салоне есть кондуктор. Это странно…
+6
+6 / –0
15.12.2024 19:41 MSK
Odkaz
Fotografií: 290
Цитата (Slava Kochkanyan, 15.12.2024):
> Почему "оптимы", в которых установлены валидаторы, работают на маршрутах, где есть кондуктор? Периодически вижу на "двойке", что выпускают троллейбусы без валидаторов (например, 138). Там нужно тянуться к терминалу в кабинете водителя. Или же троллейбус с валидатором, но в салоне есть кондуктор. Это странно…

В случае с 167, она работает в основном на 13 и без кондуктора, так что смысла снимать терминал не вижу)
+2
+2 / –0
16.12.2024 11:58 MSK
Odkaz
Slava Kochkanyan · Krasnodar
Bez fotografií
Если так, то тогда согласен)
+1
+1 / –0
17.12.2024 13:00 MSK
Odkaz
Nikita Perfilev · Petrohrad
Fotografií: 12
Цитата (ТроллейбусникKrd, 15.12.2024):
> Цитата (Slava Kochkanyan, 15.12.2024):
> > Почему "оптимы", в которых установлены валидаторы, работают на маршрутах, где есть кондуктор? Периодически вижу на "двойке", что выпускают троллейбусы без валидаторов (например, 138). Там нужно тянуться к терминалу в кабинете водителя. Или же троллейбус с валидатором, но в салоне есть кондуктор. Это странно…
>
> В случае с 167, она работает в основном на 13 и без кондуктора, так что смысла снимать терминал не вижу)

+ она дежурная
+2
+2 / –0

Váš komentář

Prosím, nediskutujte o politických záležitostech, v opačném případě budete zablokováni minimálně na jeden měsíc.
Nejste přihlášeni.
Komentovat mohou jen registrovaní uživatelé.