TransPhoto

Снимките се публикуват на сайта така, както са и нямат за цел да промотират каквато и да е политическа и/или идеологическа позиция.

Материалите се предоставят от потребителите и не отразяват мнението на администрацията на сайта.

Затвори
Краснодар, Тролза-5275.07 «Оптима» № 167
  КраснодарТролза-5275.07 «Оптима» № 167 
Кабина

Автор: Егор Луговой · Краснодар           Дата: 12 октомври 2024 г., събота

Статистика

Лиценз: Copyright ©
Публикувано 14.12.2024 20:01 MSK
Разглеждан — 473

Подробна информация

Краснодар, Тролза-5275.07 «Оптима» № 167

Депо/Парк:МУП "КТТУ", троллейбусное депо № 1
От...:08.12.2010
Модел:Тролза-5275.07 «Оптима»
Построен:2010
Заводски №:70
VIN:XTU527507A0000070
Текущо състояние:Действащ
Назначение:Пътнически
Двигатель ДТА-1У1 №878.

Параметри на камерата и снимката

Модель камеры:M2007J20CG
Время съёмки:12.10.2024 15:36
Выдержка:1/123 с
Диафрагменное число:1.89
Чувствительность ISO:100
Фокусное расстояние:5.43 мм
Показване на всички EXIF тагове

Коментари · 4

15.12.2024 09:25 MSK
Връзка
Slava Kochkanyan · Краснодар
Няма снимки
Почему "оптимы", в которых установлены валидаторы, работают на маршрутах, где есть кондуктор? Периодически вижу на "двойке", что выпускают троллейбусы без валидаторов (например, 138). Там нужно тянуться к терминалу в кабинете водителя. Или же троллейбус с валидатором, но в салоне есть кондуктор. Это странно…
+6
+6 / –0
15.12.2024 19:41 MSK
Връзка
Егор Луговой · Краснодар
Снимка: 292
Цитата (Slava Kochkanyan, 15.12.2024):
> Почему "оптимы", в которых установлены валидаторы, работают на маршрутах, где есть кондуктор? Периодически вижу на "двойке", что выпускают троллейбусы без валидаторов (например, 138). Там нужно тянуться к терминалу в кабинете водителя. Или же троллейбус с валидатором, но в салоне есть кондуктор. Это странно…

В случае с 167, она работает в основном на 13 и без кондуктора, так что смысла снимать терминал не вижу)
+2
+2 / –0
16.12.2024 11:58 MSK
Връзка
Slava Kochkanyan · Краснодар
Няма снимки
Если так, то тогда согласен)
+1
+1 / –0
17.12.2024 13:00 MSK
Връзка
Nikita Perfilev · Санкт Петербург
Снимка: 12
Цитата (ТроллейбусникKrd, 15.12.2024):
> Цитата (Slava Kochkanyan, 15.12.2024):
> > Почему "оптимы", в которых установлены валидаторы, работают на маршрутах, где есть кондуктор? Периодически вижу на "двойке", что выпускают троллейбусы без валидаторов (например, 138). Там нужно тянуться к терминалу в кабинете водителя. Или же троллейбус с валидатором, но в салоне есть кондуктор. Это странно…
>
> В случае с 167, она работает в основном на 13 и без кондуктора, так что смысла снимать терминал не вижу)

+ она дежурная
+2
+2 / –0

Ваш коментар

За обсъждане на политика, ще получите едномесечен бан и няма да можете да публикувате.
Вие не сте влезли в сайта.
Коментари могат да пишат само регистрирани потребители.