TransPhoto

Фота публікуюцца на сайце як ёсць, без мэты прасоўвання якіх-небудзь палітычных ці ідэалагічных поглядаў.

Матэрыялы дадаюцца карыстальнікамі і не адлюстроўваюць пазіцыю адміністрацыі сайта.

Закрыць
Краснодар, Тролза-5275.07 «Оптима» № 167
  КраснодарТролза-5275.07 «Оптима» № 167 
Кабiна

Аўтар: Егор Луговой · Краснодар           Дата: 12 кастрычніка 2024 г., субота

Статыстыка

Ліцэнзія: Copyright ©
Апублікавана 14.12.2024 20:01 MSK
Праглядаў — 473

Падрабязная інфармацыя

Краснодар, Тролза-5275.07 «Оптима» № 167

Дэпо / Парк:МУП "КТТУ", троллейбусное депо № 1
З...:08.12.2010
Мадэль:Тролза-5275.07 «Оптима»
Пабудаваны:2010
Заводскі №:70
VIN:XTU527507A0000070
Стан:Працуе
Прызначэнне:Пасажырскі
Двигатель ДТА-1У1 №878.

EXIF

Модель камеры:M2007J20CG
Время съёмки:12.10.2024 15:36
Выдержка:1/123 с
Диафрагменное число:1.89
Чувствительность ISO:100
Фокусное расстояние:5.43 мм
Паказаць цалкам

Каментары · 4

15.12.2024 09:25 MSK
Спасылка
Slava Kochkanyan · Краснодар
Няма фота
Почему "оптимы", в которых установлены валидаторы, работают на маршрутах, где есть кондуктор? Периодически вижу на "двойке", что выпускают троллейбусы без валидаторов (например, 138). Там нужно тянуться к терминалу в кабинете водителя. Или же троллейбус с валидатором, но в салоне есть кондуктор. Это странно…
+6
+6 / –0
15.12.2024 19:41 MSK
Спасылка
Егор Луговой · Краснодар
Фота: 290
Цитата (Slava Kochkanyan, 15.12.2024):
> Почему "оптимы", в которых установлены валидаторы, работают на маршрутах, где есть кондуктор? Периодически вижу на "двойке", что выпускают троллейбусы без валидаторов (например, 138). Там нужно тянуться к терминалу в кабинете водителя. Или же троллейбус с валидатором, но в салоне есть кондуктор. Это странно…

В случае с 167, она работает в основном на 13 и без кондуктора, так что смысла снимать терминал не вижу)
+2
+2 / –0
16.12.2024 11:58 MSK
Спасылка
Slava Kochkanyan · Краснодар
Няма фота
Если так, то тогда согласен)
+1
+1 / –0
17.12.2024 13:00 MSK
Спасылка
Nikita Perfilev · Санкт-Пецярбург
Фота: 12
Цитата (ТроллейбусникKrd, 15.12.2024):
> Цитата (Slava Kochkanyan, 15.12.2024):
> > Почему "оптимы", в которых установлены валидаторы, работают на маршрутах, где есть кондуктор? Периодически вижу на "двойке", что выпускают троллейбусы без валидаторов (например, 138). Там нужно тянуться к терминалу в кабинете водителя. Или же троллейбус с валидатором, но в салоне есть кондуктор. Это странно…
>
> В случае с 167, она работает в основном на 13 и без кондуктора, так что смысла снимать терминал не вижу)

+ она дежурная
+2
+2 / –0

Ваш каментар

Палітычныя дыскусіі забаронены.
Увайдзіце або зарэгіструйцеся, каб пакідаць каментары.