TransPhoto

Снимките се публикуват на сайта така, както са и нямат за цел да промотират каквато и да е политическа и/или идеологическа позиция.

Материалите се предоставят от потребителите и не отразяват мнението на администрацията на сайта.

Затвори
Ярославъл, 71-619КТ № 26; Ярославъл — Реконструкция трамвайной сети в рамках концессионного соглашения. Этап №1
  Ярославъл 71-619КТ № 26  —  обкатка, поезд 26-9
 71-619КТ № 9  —  обкатка, поезд 26-9
Реконструкция трамвайной сети в рамках концессионного соглашения. Этап №1
Улица Блюхера

Автор: Ahtung_23           Дата: 29 октомври 2024 г., вторник

Покажи мястото на снимката на картата

Статистика

Лиценз: Copyright ©
Публикувано 30.10.2024 18:05 MSK
Разглеждан — 375

Подробна информация

Ярославъл, 71-619КТ № 26

Депо/Парк:Трамвайное депо
От...:11.2018
Модел:71-619КТ
Построен:2005
Заводски №:104
Текущо състояние:Не работи
Назначение:Пътнически
Забележка:До 11.2018 — (5358); до 09.2018 — Москва, 5358; до 12.2014 — Апакова, 1104
Москва:
Работал на маршруте №16
Работал на маршруте №34

Ярославль:
Пассажирская эксплуатация с 24.12.2018.

Параметри на камерата и снимката

Модель камеры:Canon EOS 1300D
Имя автора:Ahtung_23 (Buchin A.V.)#14444
Авторские права:Buchin Anton
Время съёмки:29.10.2024 15:26
Выдержка:1/200 с
Диафрагменное число:5
Чувствительность ISO:400
Фокусное расстояние:53 мм
Показване на всички EXIF тагове

Коментари · 7

30.10.2024 21:26 MSK
Връзка
András Tisza · Будапеща
Снимка: 506 · Модератор на коментари / Редактор
А чего это они в поезда сцеплены? Зачем?
+3
+3 / –0
30.10.2024 22:35 MSK
Връзка
Снимка: 4080 · Фотомодератор / Местен редактор
Цитата (Арсений Денисов, 30.10.2024):
> Зачем?

Как говорят мои источники, для приемки линии нужно накатать 20 тысяч тонно-километров. Чтобы ускорить этот процесс вагоны сцепили в поезда.
+7
+7 / –0
30.10.2024 23:27 MSK
Връзка
András Tisza · Будапеща
Снимка: 506 · Модератор на коментари / Редактор
Интересно, спасибо.
+3
+3 / –0
31.10.2024 02:31 MSK
Връзка
Fering · Санкт Петербург
Снимка: 1012
Цитата (Ahtung_23, 30.10.2024):
> Чтобы ускорить этот процесс вагоны сцепили в поезда.

В полноценную СМЕ? Или по принципу буксира?
+3
+3 / –0
31.10.2024 08:14 MSK
Връзка
Макс И · Ярославъл
Снимка: 1889 · Общ редактор
По принципу буксира, СМЕ из КТМ-19 в Ярославле собрать невозможно.
+2
+2 / –0
31.10.2024 09:00 MSK
Връзка
Снимка: 4080 · Фотомодератор / Местен редактор
Цитата (Макс И, 31.10.2024):
> СМЕ из КТМ-19 в Ярославле собрать невозможно

Экс-москвичей вполне можно сцепить. Да и с подлинно ярославскими проблема не ясна, по крайней мере визуально.
+5
+5 / –0
31.10.2024 23:44 MSK
Връзка
Ушанов Владимир · Ярославъл
Снимка: 367
Цитата (Ahtung_23, 30.10.2024):
> Цитата (Арсений Денисов, 30.10.2024):
> > Зачем?
>
> Как говорят мои источники, для приемки линии нужно накатать 20 тысяч тонно-километров. Чтобы ускорить этот процесс вагоны сцепили в поезда.

Вот и я про тоже сразу подумал, а то в группе вконтакте пишут якобы это обкатка системой для проверки проходимости.
+3
+3 / –0

Ваш коментар

За обсъждане на политика, ще получите едномесечен бан и няма да можете да публикувате.
Вие не сте влезли в сайта.
Коментари могат да пишат само регистрирани потребители.