TransPhoto

Fotky jsou publikovány tak, jak jsou, a jejich účelem není propagovat žádné politické a/nebo ideologické postoje.

Všechny materiály jsou poskytovány uživateli a neodrážejí názory administrace webu.

Zavřít
Vladikavkaz, Kh č. 26; Vladikavkaz — Exhibition dedicated to the 120th anniversary of the Vladikavkaz tram, August 16 — October 16, 2024; Vladikavkaz — Old photos and post-cards — 2
Podmínečná publikace
  Vladikavkaz Kh č. 26  —  linka 1
Exhibition dedicated to the 120th anniversary of the Vladikavkaz tram, August 16 — October 16, 2024  ·  Old photos and post-cards — 2
Улица Кирова
Фото с выставки 120-ти летия трамвая.
Текст под фото:
Новые трамваи Мытищинского завода возле железнодорожного вокзала станции Орджоникидзе. В 1935 г. получено 8 моторных и 12 прицепных вагонов типа «Медведь». Собрание Руслана Кукиева.

Zaslal Ян Иванов · Vladikavkaz           Datum: 1935

Statistika

Licence: Copyright ©
Zveřejněno 29.10.2024 22:02 MSK
Zhlédnutí — 141

Podrobné informace

Vladikavkaz, Kh č. 26

Vozovna:Tramway
Od...:1935
Typ:Kh
Vyroben:1934
Současný stav:Přečíslován/předán v rámci města
Účel provozu:Osobní

Nastavení kamery

Model:OPPO A17k
Date and Time:13.10.2024 15:32
Exposure Time:30002/1000000 sec
Aperture Value:2
ISO Speed:721
Focal Length:2.79 mm
Ukázat celý EXIF

Komentáře · 4

29.10.2024 22:38 MSK
Odkaz
Fotografií: 641
Это моторный вагон Х, исправьте, пожалуйста.
+3
+3 / –0
30.10.2024 15:52 MSK
Odkaz
Fotografií: 53
>> получено 8 моторных и 12 прицепных вагонов типа «Медведь»

Бред какой-то
0
+0 / –0
30.10.2024 17:36 MSK
Odkaz
Ян Иванов · Vladikavkaz
Fotografií: 606 · Místní editor
Цитата (Дмитрий Иванов, 30.10.2024):
> Бред какой-то

Опять же, подпись под фото гласила именно об этом.
0
+0 / –0
01.11.2024 22:41 MSK
Odkaz
Fotografií: 53
Это совр. остановка "Улица Рамонова". До 1936 года новые ширококолейные вагоны отстаивались прямо на улице Кирова, т.к. не могли попасть в депо из-за того, что ещё шла перешивка линии. На заднем плане справа как раз видно несколько вагонов на соседнем пути.

До ВОВ поступило примерно 22 моторных вагона Х и 18 прицепных вагонов типа М, плюс один моторный вагон МВ из Ленинграда. Нумерация моторных и прицепных вагонов была смешанной. В 1940-х годах все моторные вагоны получили номера 1-22, а прицепные 51+

PS: это фото должно быть в галерее https://transphoto.org/articles/1948/ т.к. уже широкая колея. А галерея https://transphoto.org/articles/1077/ предназначена для фото вагонов узкой колеи (о чём указано в описании галереи).
Děkujeme za podnět!
0
+0 / –0

Váš komentář

Prosím, nediskutujte o politických záležitostech, v opačném případě budete zablokováni minimálně na jeden měsíc.
Nejste přihlášeni.
Komentovat mohou jen registrovaní uživatelé.