Transphoto
A fényképeket változtatás nélkül közöljük és nem szándékozunk velük bármilyen politikai vagy világnézeti álláspontot képviselni.

Mindent a felhasználók küldenek be, és nem tükrözik az oldal szerkesztőinek véleményét.

Bezár
Moszkva, LiAZ-6274 — 460124
  Moszkva LiAZ-6274 — 460124  —  Viszonylat с53
Остафьевская улица / К/ст "Остафьевская улица"

Készítette: Transport_moscow · Moszkva           Dátum: 29 szeptember 2024 ., vasárnap

Mutasd a készítés helyét a térképen

Statisztikák

Szerzői jog: Copyright ©
Publikálva 21.10.2024 22:53 MSK
Megtekintések — 274

Részletes adatok

Moszkva, LiAZ-6274 — 460124

Kocsiszín/üzem:South Facility
Rendszám:Т 312 ЕЕ 977
kezdete:08.2024
típus:LiAZ-6274
Gyártási év:2024
Aktuális állapot:Rendszámcsere (ugyanannál az üzemeltetőnél) (09.2025)
Üzemmód:Forgalmi
Forgalomban:28.09.2024
Megjegyzés:09.2025 to РТ 931 77

Fényképezőgép beállításai

Model:NIKON D5100
Date and Time:29.09.2024 17:34
Exposure Time:1/400 sec
Aperture Value:6.3
ISO Speed:500
Exposure Bias:+4/6 EV
Focal Length:35 mm
Mutass minden EXIF-adatot

Kommentek · 7

21.10.2024 23:33 MSK
Link
Trolza-Volgograd34 · Volgográd
Képek: 4
По превью показалась что сверху штанга)
+11
+11 / –0
22.10.2024 10:47 MSK
Link
Никита199 · Moszkva
Képek: 57
Цитата (Trolza-Volgograd34, 21.10.2024):
> По превью показалась что сверху штанга)

Мне тоже показалось, очень хочется, чтобы ЛиАЗ делал троллейбусы в кузове 5292
–5
+3 / –8
22.10.2024 11:01 MSK
Link
Képek: 11
>Мне тоже показалось, очень хочется, чтобы ЛиАЗ делал троллейбусы в кузове 5292
Это же по факту СадКо
+4
+4 / –0
22.10.2024 12:58 MSK
Link
Чока · Tambov
Képek: 119
Цитата (Никита199, 22.10.2024):
> Мне тоже показалось, очень хочется, чтобы ЛиАЗ делал троллейбусы в кузове 5292

Зачем? Рынок троллейбусов итак переполнен участниками, а кузов 5292 уже не может считаться современным.
+2
+3 / –1
22.10.2024 16:09 MSK
Link
Nincsenek képek
Цитата (Чока, 22.10.2024):
> а кузов 5292 уже не может считаться современным.

Можно (в техническом плане) навскидку, чем он кардинально отличается от выпускаемого сегодня (включая различный дорогущий "гламур")?
+3
+3 / –0
22.10.2024 16:45 MSK
Link
Чока · Tambov
Képek: 119
Цитата (НикНикович, 22.10.2024):
> Можно (в техническом плане) навскидку, чем он кардинально отличается от выпускаемого сегодня (включая различный дорогущий "гламур")?

Высотой оконной линии в первую очередь. С подиумами в электробусной версии поборолись, хотя задний ряд сидений от этого не вырос. Сравните ту же Синару 6253 и 6274, где салон лучше? Да что там Синара, у самого ЛиАЗа есть Ситимакс 12 с нормальным современным кузовом, зачем использовать старый?
+1
+2 / –1
22.10.2024 18:57 MSK
Link
Никита М. · Vityebszk
Nincsenek képek
Мне не нравится мода последних лет красить борта с доминированием чёрного. ЛиАЗ, БКМ оо своим Ольгердом (UPD - без чёрного было бы хуже), Ютонг...
0
+2 / –2

Megjegyzésed

Ne vitatkozz(on) politikai témákról - azért egy hónap tiltás jár!
Kommenteléshez be kell jelentkezni.