TransPhoto

Снимките се публикуват на сайта така, както са и нямат за цел да промотират каквато и да е политическа и/или идеологическа позиция.

Материалите се предоставят от потребителите и не отразяват мнението на администрацията на сайта.

Затвори
Москва, ЛиАЗ-6274 № 460124
  Москва ЛиАЗ-6274 № 460124  —  маршрут с53
Остафьевская улица / К/ст "Остафьевская улица"

Автор: Transport_moscow · Москва           Дата: 29 септември 2024 г., неделя

Покажи мястото на снимката на картата

Статистика

Лиценз: Copyright ©
Публикувано 21.10.2024 22:53 MSK
Разглеждан — 274

Подробна информация

Москва, ЛиАЗ-6274 № 460124

Депо/Парк:Филиал Южный
Регистрационен номер:Т 312 ЕЕ 977
От...:08.2024
Модел:ЛиАЗ-6274
Построен:2024
Текущо състояние:Промяна на номера на държавата (в предприятието) (09.2025)
Назначение:Пътнически
Начало на експлоатацията:28.09.2024
Забележка:С 09.2025 — РТ 931 77

Параметри на камерата и снимката

Модель камеры:NIKON D5100
Время съёмки:29.09.2024 17:34
Выдержка:1/400 с
Диафрагменное число:6.3
Чувствительность ISO:500
Компенсация экспозиции:+4/6 EV
Фокусное расстояние:35 мм
Показване на всички EXIF тагове

Коментари · 7

21.10.2024 23:33 MSK
Връзка
Trolza-Volgograd34 · Волгоград
Снимка: 4
По превью показалась что сверху штанга)
+11
+11 / –0
22.10.2024 10:47 MSK
Връзка
Никита199 · Москва
Снимка: 57
Цитата (Trolza-Volgograd34, 21.10.2024):
> По превью показалась что сверху штанга)

Мне тоже показалось, очень хочется, чтобы ЛиАЗ делал троллейбусы в кузове 5292
–5
+3 / –8
22.10.2024 11:01 MSK
Връзка
Марионетыч · Дублин
Снимка: 11
>Мне тоже показалось, очень хочется, чтобы ЛиАЗ делал троллейбусы в кузове 5292
Это же по факту СадКо
+4
+4 / –0
22.10.2024 12:58 MSK
Връзка
Чока · Тамбов
Снимка: 119
Цитата (Никита199, 22.10.2024):
> Мне тоже показалось, очень хочется, чтобы ЛиАЗ делал троллейбусы в кузове 5292

Зачем? Рынок троллейбусов итак переполнен участниками, а кузов 5292 уже не может считаться современным.
+2
+3 / –1
22.10.2024 16:09 MSK
Връзка
Няма снимки
Цитата (Чока, 22.10.2024):
> а кузов 5292 уже не может считаться современным.

Можно (в техническом плане) навскидку, чем он кардинально отличается от выпускаемого сегодня (включая различный дорогущий "гламур")?
+3
+3 / –0
22.10.2024 16:45 MSK
Връзка
Чока · Тамбов
Снимка: 119
Цитата (НикНикович, 22.10.2024):
> Можно (в техническом плане) навскидку, чем он кардинально отличается от выпускаемого сегодня (включая различный дорогущий "гламур")?

Высотой оконной линии в первую очередь. С подиумами в электробусной версии поборолись, хотя задний ряд сидений от этого не вырос. Сравните ту же Синару 6253 и 6274, где салон лучше? Да что там Синара, у самого ЛиАЗа есть Ситимакс 12 с нормальным современным кузовом, зачем использовать старый?
+1
+2 / –1
22.10.2024 18:57 MSK
Връзка
Никита М. · Витебск
Няма снимки
Мне не нравится мода последних лет красить борта с доминированием чёрного. ЛиАЗ, БКМ оо своим Ольгердом (UPD - без чёрного было бы хуже), Ютонг...
0
+2 / –2

Ваш коментар

За обсъждане на политика, ще получите едномесечен бан и няма да можете да публикувате.
Вие не сте влезли в сайта.
Коментари могат да пишат само регистрирани потребители.