TransPhoto

Снимките се публикуват на сайта така, както са и нямат за цел да промотират каквато и да е политическа и/или идеологическа позиция.

Материалите се предоставят от потребителите и не отразяват мнението на администрацията на сайта.

Затвори
Кримски тролейбус, ЮМЗ Т2 № 001; Кримски тролейбус — Исторические фотографии (1959 — 2000)
  Кримски тролейбус ЮМЗ Т2 № 001  —  маршрут 52
Исторические фотографии (1959 — 2000)
Симферополь, троллейбусная станция
Фото: Красноруцкого В.П.

Качено от nic · Кримски тролейбус           Дата: октомври 1997 г.

Статистика

Лиценз: Copyright ©
Публикувано 13.10.2024 22:52 MSK
Разглеждан — 266

Подробна информация

Кримски тролейбус, ЮМЗ Т2 № 001

Депо/Парк:Алуштинский троллейбусный парк
От...:1995
Модел:ЮМЗ Т2
Построен:1995
Заводски №:85
Текущо състояние:Преномериран/прехвърлен в пределите на града (1998) Бракуван
Назначение:Пътнически
Бракуван (Наряз.):12.2011
Забележка:С 1998 — 7001; с 2008 — ЯТП, 5050; с 2009 — СТРУ, 4151
Номера 5050 и 4151 на кузов не наносились.
Передачи по документам.

Параметри на камерата и снимката

Модель камеры:SM-A536E
Время съёмки:13.10.2024 22:12
Выдержка:1/50 с
Диафрагменное число:1.8
Чувствительность ISO:250
Фокусное расстояние:5.23 мм
Показване на всички EXIF тагове

Коментари · 3

14.10.2024 19:49 MSK
Връзка
Снимка: 14
разве это не Гагарина? в правой части кадра артек и место книжного рынка
0
+1 / –1
14.10.2024 22:14 MSK
Връзка
Няма снимки · Модератор на коментари / Редактор / Редактор новини
Минус не мой, но вообще в те времена въезд на троллейбусную станцию был сразу же после пересечения с линией из аэропорта. Чуть дальше въезд стал в нулевые.
+1
+1 / –0
15.10.2024 17:23 MSK
Връзка
Няма снимки · Модератор на коментари / Редактор / Редактор новини
Добавлю, что стрелки и пересечения троллейбусной станции, видимо, находятся за кадром. Левее фотографа. Сам троллейбус (с трафаретом 52 маршрута!) получается, что стоит на крайней линии, где обычно стояли только 1 и 9.

Не зная точно графика, по которому работала машина именно в октябре 1997, предположу, что это алуштинская "троечка" :). По этому графику, выехав рано утром по 51, обратно машина также шла по 51, далее снова без особой стоянки шла в Симферополь. И в Симферополе уже вставала на обед, затем шла в Ялту по 52. Чтобы не опускать штанги, машину знающие водители нередко и загоняли на пригородную линию, где другие машины в это время тоже были именно обедающие. По такому графику эта машина работала в мае того же 1997. Летом 1997 был другой. Ну, могли вернуть, хотя, повторюсь, точно я не знаю.
+2
+2 / –0

Ваш коментар

За обсъждане на политика, ще получите едномесечен бан и няма да можете да публикувате.
Вие не сте влезли в сайта.
Коментари могат да пишат само регистрирани потребители.