TransPhoto

Fotografiile sunt publicate ca atare și nu au scopul de a promova vreo poziție politică și/sau ideologică.

Toate materialele sunt furnizate de către utilizatorii acestui site și nu reflectă opinia echipei de administrare a ste-ului

Închide
Perm, 71-911EM “Lvyonok” Nr. 6938
Publicare condiționată
  Perm71-911EM “Lvyonok” Nr. 6938  —  Traseu 4
К/ст "Пермь II"

Autor: PermskiyChel · Perm           Dată: 13 septembrie 2024 an, Vineri

Afișează locația de fotografiere pe hartă

Statistici

Licență: Copyright ©
Publicat 24.09.2024 16:53 MSK
Vizualizări — 533

Informație detaliată

Perm, 71-911EM “Lvyonok” Nr. 6938

Depoul:Krasny Oktyabr depot
Livrat:24.04.2024
Model:71-911EM “Lvyonok”
Anul construcției:04.2024
Numărul de serie:278
Starea actuală:Operațional
Funcție:Vehicul de pasageri
Lansat:12.09.2024

Comentarii · 4

24.09.2024 19:07 MSK
Link
Nicio fotografie
Двери в последней партии Львят что-то уж совсем медленно открываются. И кнопки открытия стали хуже прожиматься. Зато теперь не так противно пищат!
+4
+5 / –1
24.09.2024 19:56 MSK
Link
Karasik · Perm
Fotografii: 6
Цитата (Тургенев Я, 24.09.2024):
> Двери в последней партии Львят что-то уж совсем медленно открываются. И кнопки открытия стали хуже прожиматься. Зато теперь не так противно пищат!

И подсветки дверей ещё нету. Также мне показалось, что звук редукторов какой-то немножко другой стал, по сравнению с прошлыми.
+6
+8 / –2
24.09.2024 20:12 MSK
Link
Tolya · Sankt Petersburg
Fotografii: 7
Другой поставщик дверей.
Предыдущие Камоцци, на этой партии ПК ДС.
+7
+8 / –1
25.09.2024 09:26 MSK
Link
Никитосс2 · Sankt Petersburg
Nicio fotografie
Цитата (Karasik, 24.09.2024):
> что звук редукторов какой-то немножко другой стал

это я тоже заметил


Цитата (Тургенев Я, 24.09.2024):
> Зато теперь не так противно пищат!

по-моему двери со звуком телефона звучат еще хуже))
+3
+5 / –2

Comentariul dumneavoastră

Vă rugăm să nu aduceți în discuție subiecte politice, altfel veți fi suspendat pentru cel puțin o lună!
Trebuie să vă conectați pentru a scrie comentarii.