TransPhoto

Fotografiile sunt publicate ca atare și nu au scopul de a promova vreo poziție politică și/sau ideologică.

Toate materialele sunt furnizate de către utilizatorii acestui site și nu reflectă opinia echipei de administrare a ste-ului

Închide
Samara, Tatra T3SU Nr. 804; Samara — Historical photos — Tramway and Trolleybus (1942-1991)
  Samara Tatra T3SU Nr. 805  —  Traseu 5, СМЕ 804+805
 Tatra T3SU Nr. 804  —  Traseu 5, СМЕ 804+805
Historical photos — Tramway and Trolleybus (1942-1991)
Галактионовская улица
Источник: архив Музея ТТУ
https://vk.com/ttu_samara_museum?z=photo...6%2Frev

Publicat de Вячеслав Филиппов · Samara           Dată: 1981 an or later

Afișează locația de fotografiere pe hartă

Statistici

Publicat 12.09.2024 04:09 MSK
Vizualizări — 243

Informație detaliată

Samara, Tatra T3SU Nr. 804

Depoul:Gorodskoye tramway depot
Livrat:1981
Model:Tatra T3SU
Anul construcției:1981
Numărul de serie:170589
Starea actuală:Renumerotat / transferat în cadrul aceluiași oraș (10.2016)
Funcție:Vehicul de pasageri
Observație:10.2016 to #2, 2213
Сиденья-диваны

09.2023 — ТР

Setările camerei foto

Arătați datele EXIF

Comentarii · 5

12.09.2024 04:45 MSK
Link
Fotografii: 1119
Год снимка явно не 1980-й: вагоны 1981 г.в., кроме того, уже перекрашенные и лишившиеся нижних стекол в дверях.
Кстати, 804-му после аварии действительно оставили одну фару или это такой эффект снимка?)
Mulţumesc! Acest comentariu a fost luat în considerare
+2
+2 / –0
12.09.2024 08:06 MSK
Link
Сергей Филатов · Nijni Novgorod
Fotografii: 2328
Цитата (Александр Колесников, 12.09.2024):
> 804-му после аварии действительно оставили одну фару или это такой эффект снимка?)

Фотография сильно ретуширована, может ретушёр не смог фару из тени вытянуть.
+2
+2 / –0
12.09.2024 17:50 MSK
Link
Fotografii: 42
Мне интересно, а что с дверями в то время делали, что они лишались нижнего остекления (а то и верхнего) на относительно новых вагонах?
+2
+2 / –0
12.09.2024 18:09 MSK
Link
Fotografii: 4437
Цитата (Евгений Павленко, 12.09.2024):
> Мне интересно, а что с дверями в то время делали, что они лишались нижнего остекления (а то и верхнего) на относительно новых вагонах?

Пассажиры при набитом салоне зачастую выдавливали дверные стёкла. Поскольку запаса стёкол не не хватало, нижние стёкла, в некотором роде считавшиеся в отдельных городах бесполезным излишеством, снимали в запас для замены утраченных, а проёмы заглушали.
+4
+4 / –0
14.09.2024 09:59 MSK
Link
Hysteric329 · Kazan
Fotografii: 3
Цитата (Александр Колесников, 12.09.2024):
> Год снимка явно не 1980-й: вагоны 1981 г.в., кроме того, уже перекрашенные и лишившиеся нижних стекол в дверях.

Судя по автомобильным номерам (да и тому, что вагоны уже неновые), это не раньше 1983-84, думаю.
+2
+2 / –0

Comentariul dumneavoastră

Vă rugăm să nu aduceți în discuție subiecte politice, altfel veți fi suspendat pentru cel puțin o lună!
Trebuie să vă conectați pentru a scrie comentarii.