TransPhoto

Снимките се публикуват на сайта така, както са и нямат за цел да промотират каквато и да е политическа и/или идеологическа позиция.

Материалите се предоставят от потребителите и не отразяват мнението на администрацията на сайта.

Затвори
Самара, Tatra T3SU № 804; Самара — Исторические фотографии — Трамвай и Троллейбус (1942-1991)
  Самара Tatra T3SU № 805  —  маршрут 5, СМЕ 804+805
 Tatra T3SU № 804  —  маршрут 5, СМЕ 804+805
Исторические фотографии — Трамвай и Троллейбус (1942-1991)
Галактионовская улица
Источник: архив Музея ТТУ
https://vk.com/ttu_samara_museum?z=photo...6%2Frev

Качено от Вячеслав Филиппов · Самара           Дата: 1981 г. или по-късно

Покажи мястото на снимката на картата

Статистика

Публикувано 12.09.2024 04:09 MSK
Разглеждан — 243

Подробна информация

Самара, Tatra T3SU № 804

Депо/Парк:Городское трамвайное депо
От...:1981
Модел:Tatra T3SU
Построен:1981
Заводски №:170589
Текущо състояние:Преномериран/прехвърлен в пределите на града (10.2016)
Назначение:Пътнически
Забележка:С 10.2016 — КТД, 2213
Сиденья-диваны

09.2023 — ТР

Параметри на камерата и снимката

Показване на всички EXIF тагове

Коментари · 5

12.09.2024 04:45 MSK
Връзка
Снимка: 1119
Год снимка явно не 1980-й: вагоны 1981 г.в., кроме того, уже перекрашенные и лишившиеся нижних стекол в дверях.
Кстати, 804-му после аварии действительно оставили одну фару или это такой эффект снимка?)
Благодарим ви! Коментара е взет под внимание
+2
+2 / –0
12.09.2024 08:06 MSK
Връзка
Сергей Филатов · Нижни Новгород
Снимка: 2328
Цитата (Александр Колесников, 12.09.2024):
> 804-му после аварии действительно оставили одну фару или это такой эффект снимка?)

Фотография сильно ретуширована, может ретушёр не смог фару из тени вытянуть.
+2
+2 / –0
12.09.2024 17:50 MSK
Връзка
Снимка: 42
Мне интересно, а что с дверями в то время делали, что они лишались нижнего остекления (а то и верхнего) на относительно новых вагонах?
+2
+2 / –0
12.09.2024 18:09 MSK
Връзка
Снимка: 4437
Цитата (Евгений Павленко, 12.09.2024):
> Мне интересно, а что с дверями в то время делали, что они лишались нижнего остекления (а то и верхнего) на относительно новых вагонах?

Пассажиры при набитом салоне зачастую выдавливали дверные стёкла. Поскольку запаса стёкол не не хватало, нижние стёкла, в некотором роде считавшиеся в отдельных городах бесполезным излишеством, снимали в запас для замены утраченных, а проёмы заглушали.
+4
+4 / –0
14.09.2024 09:59 MSK
Връзка
Hysteric329 · Казан
Снимка: 3
Цитата (Александр Колесников, 12.09.2024):
> Год снимка явно не 1980-й: вагоны 1981 г.в., кроме того, уже перекрашенные и лишившиеся нижних стекол в дверях.

Судя по автомобильным номерам (да и тому, что вагоны уже неновые), это не раньше 1983-84, думаю.
+2
+2 / –0

Ваш коментар

За обсъждане на политика, ще получите едномесечен бан и няма да можете да публикувате.
Вие не сте влезли в сайта.
Коментари могат да пишат само регистрирани потребители.