TransPhoto

Снимките се публикуват на сайта така, както са и нямат за цел да промотират каквато и да е политическа и/или идеологическа позиция.

Материалите се предоставят от потребителите и не отразяват мнението на администрацията на сайта.

Затвори
Санкт Петербург, ЛВС-86К № 5005
  Санкт Петербург ЛВС-86К № 5006  —  маршрут 18, СМЕ 5005+5006
 ЛВС-86К № 5005  —  маршрут 18, СМЕ 5005+5006
К/ст "Станция метро "Старая Деревня"

Автор: Zero · Санкт Петербург           Дата: 21 юни 2009 г., неделя

Покажи мястото на снимката на картата

Статистика

Публикувано 24.06.2009 11:27 MSK
Разглеждан — 692

Подробна информация

Санкт Петербург, ЛВС-86К № 5005

Местоположение:СПб ГУП «Горэлектротранс»
Депо/Парк:Трамвайный парк № 5
От...:09.1990
Модел:ЛВС-86К
Построен:09.1990
Заводски №:1124
Текущо състояние:Бракуван (03.2022)
Назначение:Пътнически
Край на експлоатацията:08.04.2021
Бракуван (Наряз.):10.2022
История

• На заводской табличке дата постройки 09.90. Бортнадпись: построен 23.09.90
• КР ПТМЗ 05.1996 г.
• СМЕ 5005+5006
ДТП 07.04.2021

Особенности

• На вагоне первоначально был установлен усть-катавский пантограф

Параметри на камерата и снимката

Модель камеры:DMC-FZ28
Время съёмки:21.06.2009 22:37
Выдержка:1/250 с
Диафрагменное число:2.8
Чувствительность ISO:160
Компенсация экспозиции:+0.66 EV
Фокусное расстояние:4.8 мм
Показване на всички EXIF тагове

Коментари · 13

24.06.2009 16:07 MSK
Връзка
Zero · Санкт Петербург
Снимка: 766
Водитель - Владимир Степанов. :)
0
+0 / –0
24.06.2009 17:22 MSK
Връзка
Роман Агапитов · Санкт Петербург
Снимка: 1620
поставил [+] тока из-за водителя. Фотка посредственная, весь поезд почти не просматривается :(
0
+0 / –0
24.06.2009 17:40 MSK
Връзка
Zero · Санкт Петербург
Снимка: 766
Это понятно... Есть поезд и с другого ракурса, но такая фотография уже есть в базе. А к "посредственному фото" плюс можно было и не ставить. :)
0
+0 / –0
25.06.2009 11:33 MSK
Връзка
volgabus · Ганновер
Снимка: 8
Два ЛВСа в сцепке?
0
+0 / –0
25.06.2009 11:44 MSK
Връзка
Снимка: 832
Да, 2. И это не единственный состав из 2-х ЛВСов.
0
+0 / –0
25.06.2009 15:37 MSK
Връзка
Владимир Степанов · Санкт Петербург
Снимка: 1227
2 часа назад делегация из членов Администрации сайта СТТС обкатали маршрут 18 на этом составе ;)
0
+0 / –0
25.06.2009 15:43 MSK
Връзка
Максим Ляденко · Санкт Петербург
Снимка: 14
Олег Козлов. А кто ещё?
0
+0 / –0
25.06.2009 16:16 MSK
Връзка
Снимка: 3
Очень непривычно видеть сочленённые вагоны в сцепке.
0
+0 / –0
25.06.2009 17:38 MSK
Връзка
Няма снимки
Одно время в Питере было непривычнее их видеть поодиночке, в некоторых местах. Про четырёхосники и говорить нечего. А теперь... :(((
0
+0 / –0
25.06.2009 17:43 MSK
Връзка
volgabus · Ганновер
Снимка: 8
Представляете, какой класс получится если сделать СМЕ 5838+5839 из наших ЛВС-2009? Это уже будет реальная электричка! Да еще какая;))))))))))))
0
+0 / –0
25.06.2009 20:55 MSK
Връзка
Dvizzzok · Волгоград
Снимка: 280
Цитата (volgabus, 25.06.2009):
> Представляете, какой класс получится если сделать СМЕ 5838+5839 из наших ЛВС-2009? Это уже будет реальная электричка! Да еще какая;))))))))))))
Они порознь то не «порхают», а Вы их в СМЕ!
0
+0 / –0
26.06.2009 03:05 MSK
Връзка
Роман Агапитов · Санкт Петербург
Снимка: 1620
Цитата (Vario Solo, 26.06.2009):
> Неужели такой пассажиропоток большой?

Большой жилмассив многоэтажек вывозится к метро трамваями и... ГАЗелями. Поэтому народу в трамаях достаточно много, даже во внепиковое время. К тому же вторая трамлиния, идущая из жилмассива, закрыта на ремонт.
0
+0 / –0
30.06.2009 23:07 MSK
Връзка
volgabus · Ганновер
Снимка: 8
Цитата (Dvizzzok, 25.06.2009):
> Цитата (volgabus, 25.06.2009):
> > Представляете, какой класс получится если сделать СМЕ 5838+5839 из наших ЛВС-2009? Это уже будет реальная электричка! Да еще какая;))))))))))))
> Они порознь то не «порхают», а Вы их в СМЕ!

Ничего страшного! В ВЭТе работают волшебники, они из них конфетки сделают!
0
+0 / –0

Ваш коментар

За обсъждане на политика, ще получите едномесечен бан и няма да можете да публикувате.
Вие не сте влезли в сайта.
Коментари могат да пишат само регистрирани потребители.