TransPhoto

Photos are published as is and do not have purpose to promote any political and/or ideological position.

All materials are provided by users and do not reflect the opinion of the site administration team.

Close
Samara, Tatra T6B5SU № 1045
  SamaraTatra T6B5SU № 1045  —  Maršruts 22, СМЕ 1045+1046
Tatra T6B5SU № 1046  —  Maršruts 22, СМЕ 1045+1046
Ново-Садовая улица

Autors: Aleks · Volgograda           Datums: 6 janvāri 2024 g., sestdiena

Rādīt fotografēšanas vietu kartē

Statistika

Licence: Copyright ©
Publicēts 28.04.2024 10:20 MSK
Skatījumus — 255

Sīkāka informācija

Samara, Tatra T6B5SU № 1045

Depo/Parks:Severnoye tramway depot
No...:07.2009
Modelis:Tatra T6B5SU
Ražots:1988
Rūpnīcas №:177502
Pašreiz stāvoklis:Ekspluatēšanā
Iecelšana:Pasažieru
Piezīme:СМЕ 1045+1046. 07.2009 ex #1, 862
10.2009 — КВР

EXIF

Model:NIKON D5000
Date and Time:06.01.2024 12:01
Exposure Time:1/250 sec
Aperture Value:5.6
ISO Speed:200
Focal Length:21 mm
Rādīt visu EXIF

Komentāri · 2

28.04.2024 20:40 MSK
Saite
Aleks · Volgograda
Foto: 10818
Во многих городах видел такие же жёлтые лобовые стёкла у трамвайных вагонов. Кто-нибудь знает, откуда и как они появились, и почему именно жёлтые, а не тёмная тонировка, скажем?
+4
+4 / –0
30.04.2024 14:11 MSK
Saite
Pro-man · Samara
Foto: 3843 · Pilsētas redaktors
> Кто-нибудь знает, откуда и как они появились, и почему именно жёлтые, а не тёмная тонировка, скажем?

Предположу, что стекло поляризационное (антибликовое), как у жёлтых очков для водителей.
+1
+1 / –0

Jūsu komentārs

Diskusijas par politiku slēdzeni uz 1 mēnesi
Tu ne ienāci vietni.
Komentārus var atstāt tikai reģistrēti lietotāji.