TransPhoto

Снимките се публикуват на сайта така, както са и нямат за цел да промотират каквато и да е политическа и/или идеологическа позиция.

Материалите се предоставят от потребителите и не отразяват мнението на администрацията на сайта.

Затвори
Самара, Tatra T6B5SU № 1045
  СамараTatra T6B5SU № 1045  —  маршрут 22, СМЕ 1045+1046
Tatra T6B5SU № 1046  —  маршрут 22, СМЕ 1045+1046
Ново-Садовая улица

Автор: Aleks · Волгоград           Дата: 6 януари 2024 г., събота

Покажи мястото на снимката на картата

Статистика

Лиценз: Copyright ©
Публикувано 28.04.2024 10:20 MSK
Разглеждан — 255

Подробна информация

Самара, Tatra T6B5SU № 1045

Депо/Парк:Северное трамвайное депо
От...:07.2009
Модел:Tatra T6B5SU
Построен:1988
Заводски №:177502
Текущо състояние:Действащ
Назначение:Пътнически
Забележка:СМЕ 1045+1046. До 07.2009 — ГТД, 862
10.2009 — КВР

Параметри на камерата и снимката

Модель камеры:NIKON D5000
Время съёмки:06.01.2024 12:01
Выдержка:1/250 с
Диафрагменное число:5.6
Чувствительность ISO:200
Фокусное расстояние:21 мм
Показване на всички EXIF тагове

Коментари · 2

28.04.2024 20:40 MSK
Връзка
Aleks · Волгоград
Снимка: 10814
Во многих городах видел такие же жёлтые лобовые стёкла у трамвайных вагонов. Кто-нибудь знает, откуда и как они появились, и почему именно жёлтые, а не тёмная тонировка, скажем?
+4
+4 / –0
30.04.2024 14:11 MSK
Връзка
Pro-man · Самара
Снимка: 3843 · Местен редактор
> Кто-нибудь знает, откуда и как они появились, и почему именно жёлтые, а не тёмная тонировка, скажем?

Предположу, что стекло поляризационное (антибликовое), как у жёлтых очков для водителей.
+1
+1 / –0

Ваш коментар

За обсъждане на политика, ще получите едномесечен бан и няма да можете да публикувате.
Вие не сте влезли в сайта.
Коментари могат да пишат само регистрирани потребители.