TransPhoto

Fotografiile sunt publicate ca atare și nu au scopul de a promova vreo poziție politică și/sau ideologică.

Toate materialele sunt furnizate de către utilizatorii acestui site și nu reflectă opinia echipei de administrare a ste-ului

Închide
Odesa, ZiU-682V-012 [V0A] Nr. 660
  Odesa YMZ T1R (Т2P) Nr. 2016 
 ZiU-682V-012 [V0A] Nr. 660 
 VZTM-5284.02 Nr. 598 
Тролейбусне депо

Autor: Транспортник · Herson           Dată: 25 mai 2008 an, Duminică

Statistici

Publicat 16.06.2009 13:13 MSK
Vizualizări — 415

Informație detaliată

Odesa, ZiU-682V-012 [V0A] Nr. 660

Depoul:Тrolleybus depot #2
Livrat:15.12.1989
Model:ZiU-682V-012 [V0A]
Anul construcției:1989
Numărul de serie:33729
Starea actuală:Retras din circulație (01.07.2017)
Funcție:Vehicul de pasageri
Принят на баланс троллейбусного депо № 2 15.12.1989.
Ввод в эксплуатацию: 15.12.1989.
Выведен из эксплуатации 22.08.2014.
Списан 01.07.2017 приказом № 462.

Comentarii · 5

27.08.2010 14:44 MSK
Link
AlexSan · Odesa
Fotografii: 536
Обратите внимание на задние фонари - такая "доработка" в Одессе была всего на двух машинах (+ 862).
0
+0 / –0
27.08.2010 20:41 MSK
Link
Fotografii: 3587
Интересно, с какой техники эти фонари?
0
+0 / –0
27.08.2010 22:23 MSK
Link
AlexSan · Odesa
Fotografii: 536
Это катафоты, которые много где используются. В том числе и на троллейбусах.
0
+0 / –0
28.08.2010 09:10 MSK
Link
Fotografii: 3587
В отличие от фар катафоты не имеют ламп накаливания, как в таком случае работают сигналы "стоп" и указатели поворота?
0
+0 / –0
28.08.2010 10:19 MSK
Link
AlexSan · Odesa
Fotografii: 536
Катафоты, по сути, только светофильтры - лампы накаливания и рефлекторы установлены прямо в "основание".
0
+0 / –0

Comentariul dumneavoastră

Vă rugăm să nu aduceți în discuție subiecte politice, altfel veți fi suspendat pentru cel puțin o lună!
Trebuie să vă conectați pentru a scrie comentarii.