Transphoto
照片中反映的内容为事实而且目的并非为推广任何站点;所有资料由用户提交而且不能代表网站的任何政治站点。
关闭
Halberstadt, Esslingen GT4 # 167
  HalberstadtEsslingen GT4 # 167 
Esslingen GT4 # 168 
Betriebshof

作者: Ymtram · 东黑文-布兰福德           日期: 21 三月 2024 年, 星期四

展示拍摄地点

照片数据

发布 27.04.2024 10:09 MSK
观看 — 165

详细信息

Halberstadt, Esslingen GT4 # 167

运营商/停车场:Halberstädter Straßenbahn
从...:2003
型号:Esslingen GT4
制造日期:1965
序列号:25986
运营状态:正常运营
用处:载客车辆
附加信息:2003 ex Nordhausen, 91; ???? ex 110; 1994 ex Freiburg im Breisgau, 110

EXIF

Model:iPhone SE (2nd generation)
Date and Time:21.03.2024 06:59
Exposure Time:1/121 sec
Aperture Value:1.8
ISO Speed:32
Focal Length:3.99 mm
展示完整EXIF

评论 · 3

27.04.2024 10:39 MSK
链接
Ymtram · 东黑文-布兰福德
照片:: 21933 · 第三方照片审查员 / 照片审查员 / 综合编辑人员 / 新闻编辑人员 / 页面翻译 (EN)
A number of high-floor Esslingen GT4 trams are still hypothetically available for service. At the same time Halberstadt has an obvious shortage of regular service low-floor trams, since they have only 5 Leoliner Fahrzeug-Bau Leipzig NGTW6H trams, while exactly 5 trams are required for service on weekdays.

Unfortunately whenever low-floor cars are out of service due to maintenance, the local undertaking would rather send out a substitute bus in mixed service with trams. True, the bus is low floor. However, such arrangement looks like a joke, since locations of some bus and tram stops do not exactly coincide. I am tempted to see persons with mobility issues running from one stop to another upon a sudden appearance of a bus in place of a tram, which all passengers are now expected to do with such an arrangement in place.
+1
+1 / –0
27.04.2024 10:45 MSK
链接
Ymtram · 东黑文-布兰福德
照片:: 21933 · 第三方照片审查员 / 照片审查员 / 综合编辑人员 / 新闻编辑人员 / 页面翻译 (EN)
Несколько высокопольных трамваев Esslingen GT4 гипотетически все ещё готовы к выходу на линию. Одновременно в Хальберштадте также очевидная нехватка современных низкопольных трамваев, так как в парке имеется всего 5 вагонов Leoliner Fahrzeug-Bau Leipzig NGTW6H, тогда как в будние дни для поддержания выпуска требуется ровно 5 вагонов.

К сожалению, всякий раз, когда низкопольные вагоны не выходят на линию ввиду техобслуживания, местное предприятие предпочитает выпускать на замену автобусы в смешанном движении с трамваями. Разумеется, автобус низкопольный. Однако подобная организация скорее выглядит как злая шутка, поскольку расположение некоторых автобусных и трамвайных остановок не совпадает. Хотелось бы посмотреть как пассажиры с ограниченными возможностями передвижения, будут бегать от одной остановки к другой, когда вместо трамвая внезапно появляется автобус, что сейчас вынуждены делать все пассажиры.
+1
+1 / –0
27.04.2024 16:46 MSK
链接
focus1965 · 安特衛普
照片:: 8812 · 副管理员 / 页面翻译 (EN/FR)
This is due to bureaucratic measures: the deployment of a low-floor vehicle brings a bonus, to high-floor vehicles (less accessible) a blame or comment. That this particular measure is not practical: this does not matter in this context...
+2
+2 / –0

你的评论

请勿讨论政治话题;封禁时期≥1月
登录的用户才能写评论.