Transphoto

Photos are published as is and do not have purpose to promote any political and/or ideological position.

All materials are provided by users and do not reflect the opinion of the site administration team.

Close
Moscow, Tatra T3SU (2-door) # 1897
  MoscowTatra T3SU (2-door) # 1897 
Андроньевский проезд

Author: Сергей Орлов · Moscow           Date: Friday, June 12, 2009

Show shooting location on the map

Statistics

Published 12.06.2009 23:08 MSK
Views — 969

Detailed info

Moscow, Tatra T3SU (2-door) # 1897

Operator/Facility:A collection of historical trams
Since...:2008
Model:Tatra T3SU (2-door)
Built:1972
Serial number:160763
Current state:In operation
Purpose:Museum vehicle
Remarks:2008 ex 1010; 1998 ex Krasnopresnenskoye, 0322; 09.1994 ex 1010; ≈ 1986 ex 1897

Camera Settings

Model:PENTAX K200D
Date and Time:12.06.2009 13:52
Exposure Time:1/250 sec
Aperture Value:8
ISO Speed:100
Exposure Bias:+0.5 EV
Focal Length:21 mm
Show all EXIF tags

Comments · 5

12.06.2009 23:23 MSK
Link
Photos: 715
А почему 1897? по каким причинам переименовали?
И что со шрифтом номера? http://www.stts.mosfont.ru/photo/10645/
0
+0 / –0
12.06.2009 23:34 MSK
Link
Photos: 3796
Вагону присвоен его исторический номер - 1897. Шрифт нанесён по образцу начала 1980-х гг.
0
+0 / –0
12.06.2009 23:42 MSK
Link
Photos: 715
Так по идее, раз вагон 1972 года, значит номер должен был быть все-таки каким он был на 1010.
0
+0 / –0
12.06.2009 23:47 MSK
Link
Photos: 4417 · Local editor
Цитата (ИванИванов, 12.06.2009):
> Так по идее, раз вагон 1972 года, значит номер должен был быть все-таки каким он был на 1010.

Не обязательно. В данном случае вагон просто решено было стилизовать под начало 80-х, как бы, только что после прохождения капитального ремонта.
0
+0 / –0
13.06.2009 02:26 MSK
Link
Jan Horsky · Prague
Photos: 2079
Ja chocu vam pogratulovat za krasivoj remont T3SU 1897 - SUPER!!! Zdrastvuj Sergej ocen krasivoje fotografija!!!!
0
+0 / –0

Your comment

Please do not discuss political topics or you will be banned for at least one month!
You need to log in to write comments.