TransPhoto

Снимките се публикуват на сайта така, както са и нямат за цел да промотират каквато и да е политическа и/или идеологическа позиция.

Материалите се предоставят от потребителите и не отразяват мнението на администрацията на сайта.

Затвори
Лилль, Breda VLC № 12
  ЛилльBreda VLC № 12  —  маршрут T
Avenue Georges Pompidou

Автор: Bobina140           Дата: 11 май 1994 г., сряда

Покажи мястото на снимката на картата

Статистика

Лиценз: Copyright ©
Публикувано 23.03.2024 15:30 MSK
Разглеждан — 178

Подробна информация

Лилль, Breda VLC № 12

Депо/Парк:Tram
Модел:Breda VLC
Текущо състояние:Действащ
Назначение:Пътнически
Забележка:built / построен: 1993-1994

Параметри на камерата и снимката

Модель камеры:NIKON D850
Время съёмки:18.03.2024 13:24
Выдержка:1/4 с
Диафрагменное число:13
Чувствительность ISO:100
Компенсация экспозиции:+2/6 EV
Фокусное расстояние:60 мм
Показване на всички EXIF тагове

Коментари · 6

23.03.2024 15:42 MSK
Връзка
Няма снимки
Какой необычный (конструкционно) трамвай!
+2
+2 / –0
23.03.2024 19:13 MSK
Връзка
Темерник · Ростов-на-Дону
Снимка: 51
Цитата (НикНикович, 23.03.2024):
> Какой необычный (конструкционно) трамвай!

Мне по превью вообще показалось, что это какой-нибудь монорельс
0
+0 / –0
27.03.2024 18:05 MSK
Връзка
Няма снимки
Цитата (Темерник, 23.03.2024):
> по превью вообще показалось, что это какой-нибудь монорельс

В смысле типа транслора?
–2
+0 / –2
31.03.2024 16:05 MSK
Връзка
Славик · Хамбург
Снимка: 41
Цитата (НикНикович, 23.03.2024):
> необычный (конструкционно) трамвай

Конструктивно это аналог Шкоды 15Т: небольшие двухосные тележки по концам, низкопольные условно-поворотные тележки под сочленениями.
0
+0 / –0
01.04.2024 07:25 MSK
Връзка
Снимка: 3220
Unter den Führerständen befinden sich die zweiachsigen Triebdrehgestelle. Unter den Gelenken befinden sich die einachsigen Losräderfahrwerke. Diese Konstruktion führt zu sehr starken Schlägen in den Weichenherzen und Kreuzungen.
+1
+1 / –0
01.04.2024 14:04 MSK
Връзка
Няма снимки
Цитата (Славик, 31.03.2024):
> Конструктивно это аналог Шкоды 15Т: небольшие двухосные тележки по концам, низкопольные условно-поворотные тележки под сочленениями.

Скажем так, не совсем аналог (особенно если учесть сказанное Bobina140).
Сразу напомнило ряд моделей дизель-поездов (где в головных вагонах тоже расположено силовое оборудование, а под ними тяговая тележка).
Поэтому данный трамвай и привлек своей весьма нетривиальной компоновкой и принципом тяги...
0
+0 / –0

Ваш коментар

За обсъждане на политика, ще получите едномесечен бан и няма да можете да публикувате.
Вие не сте влезли в сайта.
Коментари могат да пишат само регистрирани потребители.