TransPhoto

Zdjęcia publikowane są w stanie rzeczywistym i nie mają na celu promowania żadnego stanowiska politycznego i/lub ideologicznego.

Wszystkie materiały są dostarczane przez użytkowników i nie odzwierciedlają opinii zespołu administracyjnego witryny.

Zamknij
Lizbona, ML90 Nr M-233; Lizbona, ML90 Nr R-232; Lizbona, ML90 Nr M-231; Lizbona — Metro: Linha Vermelha (Red Line); Lizbona — Metro: Rolling Stock
  LizbonaML90 Nr M-233  —  Reserve
ML90 Nr R-232  —  Reserve
ML90 Nr M-231  —  Reserve
Metro: Linha Vermelha (Red Line)  ·  Metro: Rolling Stock
Avenidas Novas, Estação de metro São Sebastião

Autor: Karalis Arturs · Barreiro           Data: 11 lutego 2024 r., niedziela

Pokaż miejsce wykonania zdjęcia na mapie

Statystyka

Licencja: Copyright ©
Opublikowano 02.03.2024 22:20 MSK
Odsłon — 125

Dokładna informacja

Ocena

Ranking: +3

Lizbona, ML90 Nr M-233

Lokacja:Lizbona
Zajezdnia:Metropolitano de Lisboa, E.P.E.
Model:ML90
Wyprodukowany:1995
Stan obecny:W bieżącej eksploatacji
Rodzaj:Liniowy
Notatka:M-231 + R-232 + M-233
Моторный вагон с кабиной управления для Лиссабонского метрополитена.
Построен компаниями Sorefame и Bombardier.
Длина 16.24 м, ширина 2.79 м, высота 3.523 м.
Напряжение: 750 V DC, нижний токосъём.
Осевая формула: Bo'Bo', двигатели 4х195=780 кВт.
40 мест для сидения. Максимальная скорость 72 км/ч.
Работает в составе трёхвагонной секции M-R-M с возможностью сцепления двух секций в шестивагонный поезд M-R-M+M-R-M. Также возможна работа в составе двухвагонной секции M-M или в четырёхвагонном поезде M-M+M-M.

Lizbona, ML90 Nr R-232

Lokacja:Lizbona
Zajezdnia:Metropolitano de Lisboa, E.P.E.
Model:ML90
Wyprodukowany:1995
Stan obecny:W bieżącej eksploatacji
Rodzaj:Liniowy
Notatka:M-231 + R-232 + M-233
Прицепной вагон без кабины управления для Лиссабонского метрополитена.
Построен компаниями Sorefame и Bombardier.
Длина 16.09 м, ширина 2.79 м, высота 3.523 м.
Напряжение: 750 V DC. Осевая формула: 2'2', двигатели отсутствуют.
48 мест для сидения. Максимальная скорость 72 км/ч.
Работает в составе трёхвагонной секции M-R-M с возможностью сцепления двух секций в шестивагонный поезд M-R-M+M-R-M.

Lizbona, ML90 Nr M-231

Lokacja:Lizbona
Zajezdnia:Metropolitano de Lisboa, E.P.E.
Model:ML90
Wyprodukowany:1995
Stan obecny:W bieżącej eksploatacji
Rodzaj:Liniowy
Notatka:M-231 + R-232 + M-233
Моторный вагон с кабиной управления для Лиссабонского метрополитена.
Построен компаниями Sorefame и Bombardier.
Длина 16.24 м, ширина 2.79 м, высота 3.523 м.
Напряжение: 750 V DC, нижний токосъём.
Осевая формула: Bo'Bo', двигатели 4х195=780 кВт.
40 мест для сидения. Максимальная скорость 72 км/ч.
Работает в составе трёхвагонной секции M-R-M с возможностью сцепления двух секций в шестивагонный поезд M-R-M+M-R-M. Также возможна работа в составе двухвагонной секции M-M или в четырёхвагонном поезде M-M+M-M.

Parametry zdjęcia

Model:iPhone 12 Pro
Date and Time:11.02.2024 09:09
Exposure Time:1/50 sec
Aperture Value:1.6
ISO Speed:200
Focal Length:4.2 mm
Pokaż cały EXIF

Twój komentarz

Zabronione są rozmowy o polityce (karą jest ban na 1 miesiąc)
Nie zalogowałeś się na TransPhoto.
Komantarze mogą wystawiac tylko zarejestrowani użytkownicy.