Transphoto

Kuvat julkaistaan sellaisina kuin ne ovat eikä niiden tarkoitus ole tukea kenenkään/minkään tahon poliittista tai ideologista asemaa.

Kaikki aineisto on peräisin käyttäjiltä eikä kerro sivuston ylläpidon mielipiteistä.

Sulje
Varsova — Сonstruction and repair works
  VarsovaСonstruction and repair works
Aleja Rzeczypospolitej
На юго-востоке Варшавы сейчас полным ходом идёт строительство новой линии в район Wilanów. Это большой проект, включающий в себя сооружение двухпутной трамвайной линии длиной 8 километров: Rakowiecka – Branickiego.

Подробнее: https://tramwajdowilanowa.pl/ / https://tramwajdowilanowa.pl/opis-inwest...ilanow/

• • •

In the south-east of Warsaw, there is now the construction site of a new line to the Wilanów. This is an impressive project that includes a double-track tram line 8 kilometers long Rakowiecka – Branickiego.

More details: https://tramwajdowilanowa.pl/ / https://tramwajdowilanowa.pl/opis-inwest...ilanow/

Kuvaaja: Иван Шишкин · Berliini           Kuvauspäivä: 2 tammikuuta 2024 v., tiistai

Näytä kuvauspaikka kartalla

Tilastot

Lisenssi: Copyright ©
Julkaistu 20.01.2024 12:41 MSK
Näyttökerrat — 236

Tarkemmat tiedot

Kameran asetukset

Model:NIKON D5600
Artist Name:IVAN_Shishkin/CetChn
Copyright Information:COPYRIGHT(C)
Date and Time:02.01.2024 13:14
Exposure Time:1/400 sec
Aperture Value:5.6
ISO Speed:800
Exposure Bias:+5 EV
Focal Length:26 mm
Näytä kaikki EXIF-tunnisteet

Kommentit · 3

20.01.2024 12:57 MSK
Linkki
Jen · Moscow
Ei kuvia
Аналог BKV используют при строительстве? А говорили вроде, что технология не очень удачная...
0
+0 / –0
20.01.2024 13:04 MSK
Linkki
Kuvat: 42
Цитата (Jen, 20.01.2024):
> Аналог BKV используют при строительстве? А говорили вроде, что технология не очень удачная...

У нас в Лодзи пути ремонтируют таким же макаром. Где-то читал, что технология не очень удачная для систем, где используются вагоны с зубодробительными тележками а-ля КТМ-5. А для систем с современным типом ПС технология вполне себе нормальная.
0
+0 / –0
20.01.2024 13:44 MSK
Linkki
Kuvat: 42316
BKV критикуют за слишком мягкие и тонкие (низкие) рельсы, которые быстро изнашиваются. Здесь же стандартные ЖД рельсы, почти как в Питере делают
0
+0 / –0

Kommenttisi

Älä keskustele poliittisista aiheista tai sinut estetään kuukaudeksi.
Sinun on kirjauduttava sisään kirjoittaaksesi kommentteja.