TransPhoto

Снимките се публикуват на сайта така, както са и нямат за цел да промотират каквато и да е политическа и/или идеологическа позиция.

Материалите се предоставят от потребителите и не отразяват мнението на администрацията на сайта.

Затвори
Сольер, Двухосный моторный Carde y Escoriaza № 2; Сольер — Депо Ferrocarril de Sóller S.A. в Сольере
  СольерДвухосный прицепной Carde y Escoriaza № 8 
Двухосный моторный Carde y Escoriaza № 2 
Депо Ferrocarril de Sóller S.A. в Сольере
Depòsit del Ferrocarril de Sóller
A motor car bypasses its trailers within the depot yard while changing ends at the Sóller terminus.
• • •
Моторный вагон объезжает свои прицепы, оборачиваясь по территории депо за конечной остановкой в Сольере.

Автор: Ymtram · Ист-Хейвен - Бранфорд           Дата: 29 август 2023 г., вторник

Покажи мястото на снимката на картата

Статистика

Публикувано 29.11.2023 05:40 MSK
Разглеждан — 168

Подробна информация

Сольер, Двухосный моторный Carde y Escoriaza № 2

Депо/Парк:Ferrocarril de Sóller S.A. - Трамвай
Модел:Двухосный моторный Carde y Escoriaza
Построен:1913
Текущо състояние:Действащ
Назначение:Пътнически
Электрическое оборудование — "Siemens Schuckert Industria Electrica", Мадрид

Параметри на камерата и снимката

Модель камеры:iPhone SE (2nd generation)
Время съёмки:29.08.2023 20:22
Выдержка:1/121 с
Диафрагменное число:1.8
Чувствительность ISO:64
Фокусное расстояние:3.99 мм
Показване на всички EXIF тагове

Коментари · 1

29.11.2023 05:40 MSK
Връзка
Ymtram · Ист-Хейвен - Бранфорд
Снимка: 22605 · Модератор неавторски снимки / Фотомодератор / Общ редактор / Редактор новини / Превод на сайта (EN)
Four-car sets feature two longer 4-axle trailers and two motor cars at both ends. Three-car sets include one motor car and two shorter 2-axle trailers. For the latter sets the motor car bypasses its trailers upon changing ends at the terminals. The same goes for two-car motor-trailer sets used during light ridership hours.

• • •

Четырёхвагонные составы сцеплены из двух четырёхосных прицепных вагонов и двух моторных вагонов по концам. Трёхвагонные составы сцеплены из моторного и двух коротких двухосных прицепов. В последнем случае моторный вагон объезжает свои прицепы по мере оборота на конечных. То же самое касается двухвагонных поездов из мотора-прицепа, используемых в часы, когда пасспоток на линии низкий.
+4
+4 / –0

Ваш коментар

За обсъждане на политика, ще получите едномесечен бан и няма да можете да публикувате.
Вие не сте влезли в сайта.
Коментари могат да пишат само регистрирани потребители.