TransPhoto

Фота публікуюцца на сайце як ёсць, без мэты прасоўвання якіх-небудзь палітычных ці ідэалагічных поглядаў.

Матэрыялы дадаюцца карыстальнікамі і не адлюстроўваюць пазіцыю адміністрацыі сайта.

Закрыць
Мінск, БКМ 84300М № 157
  Мінск БКМ 84300М № 157 
Кабiна
Задняя недействующая кабина

Аўтар: Romek           Дата: 22 кастрычніка 2023 г., нядзеля

Статыстыка

Ліцэнзія: Copyright ©
Апублікавана 23.10.2023 15:32 MSK
Праглядаў — 1320

Падрабязная інфармацыя

Мінск, БКМ 84300М № 157

Дэпо / Парк:Филиал ГП "Минсктранс" Трамвайный парк
З...:2009
Мадэль:БКМ 84300М
Пабудаваны:2008
Заводскі №:1
Стан:Перанумараваны / перададзены ў межах горада (05.2025) Не працуе
Прызначэнне:Пасажырскі
Пачатак работы:06.2009
Заўвагі:С 05.2025 — 165
• 09.2009 возвращён на БКМ, с 11.2009 на линии
• Регламентированный ремонт 04-06.2025
• Работает на разрывных графиках маршрута 11

EXIF

Модель камеры:M2003J15SC
Время съёмки:22.10.2023 15:26
Выдержка:1/50 с
Диафрагменное число:1.8
Чувствительность ISO:115
Фокусное расстояние:4.695 мм
Паказаць цалкам

Каментары · 5

23.10.2023 22:00 MSK
Спасылка
Няма фота
Визуально все на месте)
А помню вторые вагоны РВЗ, там кабины были как из фильмов ужасов
+3
+3 / –0
24.10.2023 19:52 MSK
Спасылка
Фота: 7
На фоне если что ДС "Озеро" (как так стекло вся в пыли.)
–4
+0 / –4
08.11.2023 00:49 MSK
Спасылка
Фота: 525
Зачем на односторонние вагоны сделали две кабины?
0
+1 / –1
08.11.2023 02:56 MSK
Спасылка
divs_norim · Брэст
Фота: 18
Цитата (Дмитрий Золотарёв, 08.11.2023):
> односторонние вагоны

Ответ прост: вагоны двухсторонние :)
Но используют только одну кабину и одну сторону соответственно, постепенно каннибализируя неактивные запчасти насколько я понимаю
+2
+2 / –0
23.03.2025 00:55 MSK
Спасылка
Фота: 1629
хочется взять тряпочку и протереть все это )
+4
+4 / –0

Ваш каментар

Палітычныя дыскусіі забаронены.
Увайдзіце або зарэгіструйцеся, каб пакідаць каментары.