Transphoto
A fényképeket változtatás nélkül közöljük és nem szándékozunk velük bármilyen politikai vagy világnézeti álláspontot képviselni.

Mindent a felhasználók küldenek be, és nem tükrözik az oldal szerkesztőinek véleményét.

Bezár
Szentpétervár, VMZ-6215.01 “Premier” — 5101; Szentpétervár, VMZ-6215.01 “Premier” — 5106
  SzentpétervárVMZ-6215.01 “Premier” — 5101  —  Viszonylat 4
VMZ-6215.01 “Premier” — 5106  —  Viszonylat 13
К/ст "Придорожная аллея"

Készítette: Krt3k · Szentpétervár           Dátum: 22 október 2023 ., vasárnap

Mutasd a készítés helyét a térképen

Statisztikák

Szerzői jog: Copyright ©
Publikálva 22.10.2023 20:54 MSK
Megtekintések — 602

Részletes adatok

Szentpétervár, VMZ-6215.01 “Premier” — 5101

Hely:SPb GUP «Gorelectrotrans»
Kocsiszín/üzem:Combined tramway-trolleybus depot
kezdete:06.11.2022
típus:VMZ-6215.01 “Premier”
Gyártási év:10.2022
Gyári szám:801
VIN:X89621501N0GG6801
Aktuális állapot:Forgalomban
Üzemmód:Forgalmi
Forgalomban:20.12.2022
История

• С завода прибыл в Троллейбусный парк №1

Szentpétervár, VMZ-6215.01 “Premier” — 5106

Hely:SPb GUP «Gorelectrotrans»
Kocsiszín/üzem:Combined tramway-trolleybus depot
kezdete:13.12.2022
típus:VMZ-6215.01 “Premier”
Gyártási év:12.2022
Gyári szám:812
VIN:X89621501N0GG6812
Aktuális állapot:Forgalomban
Üzemmód:Forgalmi
Forgalomban:05.02.2023
История

• ДТП 16.09.2024 г.

Fényképezőgép beállításai

Model:NIKON D3200
Date and Time:22.10.2023 16:48
Exposure Time:1/400 sec
Aperture Value:4
ISO Speed:450
Focal Length:27 mm
Mutass minden EXIF-adatot

Kommentek · 6

22.10.2023 20:55 MSK
Link
lvs97a · Szentpétervár
Képek: 898
–14
+5 / –19
23.10.2023 16:22 MSK
Link
Képek: 838
Какой смысл в гармошках на воздуховозе. Помню ехал на 5421 по 4 в обед, в будний день, до конечной зашло и вышло около 12 пассажиров. Почему не выпустить эти две машины на 31, а на 4 и 13 поставить те же авангарды или в крайнем случае 5323,5423?
+9
+11 / –2
23.10.2023 18:45 MSK
Link
Eugene63rus · Szentpétervár
Nincsenek képek
Цитата (Vladimir_Shevchenko, 23.10.2023):
> Какой смысл в гармошках на воздуховозе. Помню ехал на 5421 по 4 в обед, в будний день, до конечной зашло и вышло около 12 пассажиров. Почему не выпустить эти две машины на 31, а на 4 и 13 поставить те же авангарды или в крайнем случае 5323,5423?

К сожалению, ГЭТ не славится логическим мышлением, особенно в диспетчеризации... На 31 эти гармошки намного нужнее, вы правы.
+8
+8 / –0
23.10.2023 18:47 MSK
Link
Михаил Жуков · Szentpétervár
Képek: 45
Цитата (Vladimir_Shevchenko, 23.10.2023):
> 5323,5423
Забудьте про них
+3
+5 / –2
23.10.2023 18:49 MSK
Link
Képek: 838
Цитата (Михаил Жуков, 23.10.2023):
> Цитата (Vladimir_Shevchenko, 23.10.2023):
> > 5323,5423
> Забудьте про них

Поэтому я и написал в крайнем случае)
–2
+1 / –3
24.10.2023 12:02 MSK
Link
Серый · Szentpétervár
Képek: 427
Цитата (Vladimir_Shevchenko, 23.10.2023):
> Какой смысл в гармошках на воздуховозе. Помню ехал на 5421 по 4 в обед, в будний день, до конечной зашло и вышло около 12 пассажиров.

Так на 4 и 21 троллейбусах интервалы завышенные. А транспорта частого, дублирующих их, полно. Не должно быть планового интервала выше 15 минут во вне пик.
А так согласен, что гармошки на них излишние, ибо пассажиропотока под них не наберётся. Только на маршрутах СТТП второй маршрут, куда можно поставить спокойно гармошки, это 13-й. Плюс, он второй маршрут по частоте хождения после 31-го. На других обычных хватает спокойно..
+4
+4 / –0

Megjegyzésed

Ne vitatkozz(on) politikai témákról - azért egy hónap tiltás jár!
Kommenteléshez be kell jelentkezni.