Transphoto

Kuvat julkaistaan sellaisina kuin ne ovat eikä niiden tarkoitus ole tukea kenenkään/minkään tahon poliittista tai ideologista asemaa.

Kaikki aineisto on peräisin käyttäjiltä eikä kerro sivuston ylläpidon mielipiteistä.

Sulje
Pietari, VMZ-6215.01 “Premier” # 5101; Pietari, VMZ-6215.01 “Premier” # 5106
  PietariVMZ-6215.01 “Premier” # 5101  —  Linjalla 4
VMZ-6215.01 “Premier” # 5106  —  Linjalla 13
К/ст "Придорожная аллея"

Kuvaaja: Krt3k · Pietari           Kuvauspäivä: 22 lokakuuta 2023 v., sunnuntai

Näytä kuvauspaikka kartalla

Tilastot

Lisenssi: Copyright ©
Julkaistu 22.10.2023 20:54 MSK
Näyttökerrat — 602

Tarkemmat tiedot

Pietari, VMZ-6215.01 “Premier” # 5101

Sijainti:SPb GUP «Gorelectrotrans»
Liikennöitsijä/varikko:Combined tramway-trolleybus depot
Tulo:06.11.2022
Malli:VMZ-6215.01 “Premier”
Valmistettu:10.2022
Sarjanumero:801
VIN:X89621501N0GG6801
Nykytila:Käytössä
Käyttötarkoitus:Matkustajakulkuneuvo
Matkustajaliikenteeseen::20.12.2022
История

• С завода прибыл в Троллейбусный парк №1

Pietari, VMZ-6215.01 “Premier” # 5106

Sijainti:SPb GUP «Gorelectrotrans»
Liikennöitsijä/varikko:Combined tramway-trolleybus depot
Tulo:13.12.2022
Malli:VMZ-6215.01 “Premier”
Valmistettu:12.2022
Sarjanumero:812
VIN:X89621501N0GG6812
Nykytila:Käytössä
Käyttötarkoitus:Matkustajakulkuneuvo
Matkustajaliikenteeseen::05.02.2023
История

• ДТП 16.09.2024 г.

Kameran asetukset

Model:NIKON D3200
Date and Time:22.10.2023 16:48
Exposure Time:1/400 sec
Aperture Value:4
ISO Speed:450
Focal Length:27 mm
Näytä kaikki EXIF-tunnisteet

Kommentit · 6

22.10.2023 20:55 MSK
Linkki
lvs97a · Pietari
Kuvat: 898
–14
+5 / –19
23.10.2023 16:22 MSK
Linkki
Kuvat: 838
Какой смысл в гармошках на воздуховозе. Помню ехал на 5421 по 4 в обед, в будний день, до конечной зашло и вышло около 12 пассажиров. Почему не выпустить эти две машины на 31, а на 4 и 13 поставить те же авангарды или в крайнем случае 5323,5423?
+9
+11 / –2
23.10.2023 18:45 MSK
Linkki
Eugene63rus · Pietari
Ei kuvia
Цитата (Vladimir_Shevchenko, 23.10.2023):
> Какой смысл в гармошках на воздуховозе. Помню ехал на 5421 по 4 в обед, в будний день, до конечной зашло и вышло около 12 пассажиров. Почему не выпустить эти две машины на 31, а на 4 и 13 поставить те же авангарды или в крайнем случае 5323,5423?

К сожалению, ГЭТ не славится логическим мышлением, особенно в диспетчеризации... На 31 эти гармошки намного нужнее, вы правы.
+8
+8 / –0
23.10.2023 18:47 MSK
Linkki
Kuvat: 45
Цитата (Vladimir_Shevchenko, 23.10.2023):
> 5323,5423
Забудьте про них
+3
+5 / –2
23.10.2023 18:49 MSK
Linkki
Kuvat: 838
Цитата (Михаил Жуков, 23.10.2023):
> Цитата (Vladimir_Shevchenko, 23.10.2023):
> > 5323,5423
> Забудьте про них

Поэтому я и написал в крайнем случае)
–2
+1 / –3
24.10.2023 12:02 MSK
Linkki
Серый · Pietari
Kuvat: 427
Цитата (Vladimir_Shevchenko, 23.10.2023):
> Какой смысл в гармошках на воздуховозе. Помню ехал на 5421 по 4 в обед, в будний день, до конечной зашло и вышло около 12 пассажиров.

Так на 4 и 21 троллейбусах интервалы завышенные. А транспорта частого, дублирующих их, полно. Не должно быть планового интервала выше 15 минут во вне пик.
А так согласен, что гармошки на них излишние, ибо пассажиропотока под них не наберётся. Только на маршрутах СТТП второй маршрут, куда можно поставить спокойно гармошки, это 13-й. Плюс, он второй маршрут по частоте хождения после 31-го. На других обычных хватает спокойно..
+4
+4 / –0

Kommenttisi

Älä keskustele poliittisista aiheista tai sinut estetään kuukaudeksi.
Sinun on kirjauduttava sisään kirjoittaaksesi kommentteja.