TransPhoto

Fotky jsou publikovány tak, jak jsou, a jejich účelem není propagovat žádné politické a/nebo ideologické postoje.

Všechny materiály jsou poskytovány uživateli a neodrážejí názory administrace webu.

Zavřít
Petrohrad, VMZ-6215.01 “Premier” č. 5101; Petrohrad, VMZ-6215.01 “Premier” č. 5106
  PetrohradVMZ-6215.01 “Premier” č. 5101  —  linka 4
VMZ-6215.01 “Premier” č. 5106  —  linka 13
К/ст "Придорожная аллея"

Autor: Krt3k · Petrohrad           Datum: Neděle 22. října 2023

Zobrazit místo pořízení na mapě

Statistika

Licence: Copyright ©
Zveřejněno 22.10.2023 20:54 MSK
Zhlédnutí — 602

Podrobné informace

Petrohrad, VMZ-6215.01 “Premier” č. 5101

Lokace:SPb GUP «Gorelectrotrans»
Vozovna:Combined tramway-trolleybus depot
Od...:06. 11. 2022
Typ:VMZ-6215.01 “Premier”
Vyroben:10/2022
Výrobní číslo:801
VIN:X89621501N0GG6801
Současný stav:V provozu
Účel provozu:Osobní
Uveden do provozu:20. 12. 2022
История

• С завода прибыл в Троллейбусный парк №1

Petrohrad, VMZ-6215.01 “Premier” č. 5106

Lokace:SPb GUP «Gorelectrotrans»
Vozovna:Combined tramway-trolleybus depot
Od...:13. 12. 2022
Typ:VMZ-6215.01 “Premier”
Vyroben:12/2022
Výrobní číslo:812
VIN:X89621501N0GG6812
Současný stav:V provozu
Účel provozu:Osobní
Uveden do provozu:05. 02. 2023
История

• ДТП 16.09.2024 г.

Nastavení kamery

Model:NIKON D3200
Date and Time:22.10.2023 16:48
Exposure Time:1/400 sec
Aperture Value:4
ISO Speed:450
Focal Length:27 mm
Ukázat celý EXIF

Komentáře · 6

22.10.2023 20:55 MSK
Odkaz
lvs97a · Petrohrad
Fotografií: 898
–14
+5 / –19
23.10.2023 16:22 MSK
Odkaz
Fotografií: 838
Какой смысл в гармошках на воздуховозе. Помню ехал на 5421 по 4 в обед, в будний день, до конечной зашло и вышло около 12 пассажиров. Почему не выпустить эти две машины на 31, а на 4 и 13 поставить те же авангарды или в крайнем случае 5323,5423?
+9
+11 / –2
23.10.2023 18:45 MSK
Odkaz
Eugene63rus · Petrohrad
Bez fotografií
Цитата (Vladimir_Shevchenko, 23.10.2023):
> Какой смысл в гармошках на воздуховозе. Помню ехал на 5421 по 4 в обед, в будний день, до конечной зашло и вышло около 12 пассажиров. Почему не выпустить эти две машины на 31, а на 4 и 13 поставить те же авангарды или в крайнем случае 5323,5423?

К сожалению, ГЭТ не славится логическим мышлением, особенно в диспетчеризации... На 31 эти гармошки намного нужнее, вы правы.
+8
+8 / –0
23.10.2023 18:47 MSK
Odkaz
Fotografií: 45
Цитата (Vladimir_Shevchenko, 23.10.2023):
> 5323,5423
Забудьте про них
+3
+5 / –2
23.10.2023 18:49 MSK
Odkaz
Fotografií: 838
Цитата (Михаил Жуков, 23.10.2023):
> Цитата (Vladimir_Shevchenko, 23.10.2023):
> > 5323,5423
> Забудьте про них

Поэтому я и написал в крайнем случае)
–2
+1 / –3
24.10.2023 12:02 MSK
Odkaz
Серый · Petrohrad
Fotografií: 427
Цитата (Vladimir_Shevchenko, 23.10.2023):
> Какой смысл в гармошках на воздуховозе. Помню ехал на 5421 по 4 в обед, в будний день, до конечной зашло и вышло около 12 пассажиров.

Так на 4 и 21 троллейбусах интервалы завышенные. А транспорта частого, дублирующих их, полно. Не должно быть планового интервала выше 15 минут во вне пик.
А так согласен, что гармошки на них излишние, ибо пассажиропотока под них не наберётся. Только на маршрутах СТТП второй маршрут, куда можно поставить спокойно гармошки, это 13-й. Плюс, он второй маршрут по частоте хождения после 31-го. На других обычных хватает спокойно..
+4
+4 / –0

Váš komentář

Prosím, nediskutujte o politických záležitostech, v opačném případě budete zablokováni minimálně na jeden měsíc.
Nejste přihlášeni.
Komentovat mohou jen registrovaní uživatelé.