Transphoto
A fényképeket változtatás nélkül közöljük és nem szándékozunk velük bármilyen politikai vagy világnézeti álláspontot képviselni.

Mindent a felhasználók küldenek be, és nem tükrözik az oldal szerkesztőinek véleményét.

Bezár
Kazany, BKM 84300M — 1305
  KazanyBKM 84300M — 1305  —  Viszonylat 7
Проспект Победы

Készítette: Убийца КТМов-5 · Kazany           Dátum: 16 szeptember 2023 ., szombat

Mutasd a készítés helyét a térképen

Statisztikák

Szerzői jog: Copyright ©
Publikálva 16.09.2023 18:51 MSK
Megtekintések — 297

Részletes adatok

Kazany, BKM 84300M — 1305

Hely:In work
Kocsiszín/üzem:Tramway depot named after I. K. Kabushkin
kezdete:29.06.2013
típus:BKM 84300M
Gyártási év:06.2013
Gyári szám:15
Aktuális állapot:Forgalomban
Üzemmód:Forgalmi

Fényképezőgép beállításai

Model:Canon EOS 60D
Artist Name:k_oyash
Copyright Information:vk.com/k_oyash
Date and Time:16.09.2023 12:40
Exposure Time:1/640 sec
Aperture Value:8
ISO Speed:200
Focal Length:35 mm
Mutass minden EXIF-adatot

Kommentek · 8

16.09.2023 21:18 MSK
Link
Vladlen99 · Odessza
Képek: 43 · Általános adatszerkesztő / Oldal-fordító (UK)
Дмитрий или кто-то ещё, напомните, пожалуйста, как мы на этой модели определяем кабину А и В и соответственно перёд/зад. Заранее огромное спасибо =)
+1
+1 / –0
16.09.2023 21:25 MSK
Link
Bulat Gabitov · Kazany
Képek: 2
Цитата (Vladlen99, 16.09.2023):
> Дмитрий или кто-то ещё, напомните, пожалуйста, как мы на этой модели определяем кабину А и В и соответственно перёд/зад. Заранее огромное спасибо =)

https://transphoto.org/page/434/
+4
+4 / –0
16.09.2023 22:17 MSK
Link
Képek: 41928 · Városi adatszerkesztő
Ну поскольку одна кабина у всех вагонов разобрана, можно так:
Передом ездят:
1301, 1304, 1306, 1308, 1309, 1310, 1312, 1316, 1318, 1319

Задом ездят:
1300, 1305, 1307, 1313, 1314, 1315, 1317, 1400, 1401, 1402
+10
+10 / –0
09.10.2023 13:57 MSK
Link
Nincsenek képek
Цитата (Дмитрий Кояш, 16.09.2023):
> Ну поскольку одна кабина у всех вагонов разобрана, можно так:
> Передом ездят:
> 1301, 1304, 1306, 1308, 1309, 1310, 1312, 1316, 1318, 1319
>
> Задом ездят:
> 1300, 1305, 1307, 1313, 1314, 1315, 1317, 1400, 1401, 1402

А их зачем закупали двух кобинными если все ездят с одной рабочей ?
0
+2 / –2
09.10.2023 19:25 MSK
Link
Bender · Szentpétervár
Képek: 89
Цитата (KaruHa, 09.10.2023):
> А их зачем закупали двух кобинными если все ездят с одной рабочей ?

Вторая кабина видимо как запчасти для первой
+1
+2 / –1
09.10.2023 20:36 MSK
Link
Képek: 41928 · Városi adatszerkesztő
Всё далеко не совсем так.
Вторые кабины отключены, дабы снизить вероятность перехода вагона в неуправляемый режим, как уже несколько раз случалось
+4
+4 / –0
09.10.2023 21:54 MSK
Link
Képek: 2
Тот факт, что у половины разобрана задняя кабина, а у половины - передняя, подсказывает, что разбирать на запчасти начинали ту кабину, которая первой поломалась. Если бы кабины отключали целенаправленно, то отключали бы систематически одну из (или везде переднюю, или везде заднюю).

Так что про "снижение вероятности" - не более, чем миф и оправдание канибализации запчастей, снижения потребительских качеств подвижного состава.
+5
+5 / –0
09.10.2023 22:52 MSK
Link
Képek: 41928 · Városi adatszerkesztő
У некоторых да, но у большинства ту, которая больше глючила) Знаю из первых уст.
+3
+6 / –3

Megjegyzésed

Ne vitatkozz(on) politikai témákról - azért egy hónap tiltás jár!
Kommenteléshez be kell jelentkezni.