TransPhoto

Снимките се публикуват на сайта така, както са и нямат за цел да промотират каквато и да е политическа и/или идеологическа позиция.

Материалите се предоставят от потребителите и не отразяват мнението на администрацията на сайта.

Затвори
Санкт Петербург, 71-134А (ЛМ-99АВН) № 0507
  Санкт Петербург 71-134А (ЛМ-99АВН) № 0507 
Салон, поглед напред

Автор: Руслан ав           Дата: 30 август 2023 г., сряда

Статистика

Лиценз: Copyright ©
Публикувано 16.09.2023 15:53 MSK
Разглеждан — 242

Подробна информация

Санкт Петербург, 71-134А (ЛМ-99АВН) № 0507

Местоположение:СПб ГУП «Горэлектротранс»
Депо/Парк:Совмещённый трамвайно-троллейбусный парк
От...:06.2010
Модел:71-134А (ЛМ-99АВН)
Построен:06.2006
Заводски №:217
Текущо състояние:Преномериран/прехвърлен в пределите на града (23.09.2025) Не работи
Назначение:Пътнически
Край на експлоатацията:04.02.2025
Забележка:До 06.2010 — ТП-1, 1358; до 09.2009 — СТТП, 0507. С 23.09.2025 — Служба пути, (0507)
Особенности

• Тяговое э/о "ЭПРО"

Тематическое брендирование

• 09.2008 — 09.2009: реклама "Северный молл"
• Осень 2016 — осень 2018: "Выгодный Подорожник + Skynet"
• Май — сентябрь 2021: "#EURO2020"

Параметри на камерата и снимката

Модель камеры:SM-A525F
Время съёмки:30.08.2023 15:01
Выдержка:1/50 с
Диафрагменное число:1.8
Чувствительность ISO:32
Фокусное расстояние:5.23 мм
Показване на всички EXIF тагове

Коментари · 1

30.09.2024 08:38 MSK
Връзка
Снимка: 15
Давно хотел спросить: от чего зависит наличие/отсутствие бортовых печек? КВР понятен - там демонтируют. Но и на старых вагонах наблюдается непонятное: где печки и пушки, где только пушки, где оставлена кондукторская печь. Как оно было с завода?
Речь, естественно, именно про петербургские 99АВН.
+1
+1 / –0

Ваш коментар

За обсъждане на политика, ще получите едномесечен бан и няма да можете да публикувате.
Вие не сте влезли в сайта.
Коментари могат да пишат само регистрирани потребители.