TransPhoto

Снимките се публикуват на сайта така, както са и нямат за цел да промотират каквато и да е политическа и/или идеологическа позиция.

Материалите се предоставят от потребителите и не отразяват мнението на администрацията на сайта.

Затвори
Краснодар, Tatra T3SU № 133
  Краснодар Tatra T3SU № 133  —  маршрут 6
Титаровская улица

Автор: Владимир Сергеев · Краснодар           Дата: 13 май 2009 г., сряда

Статистика

Публикувано 13.05.2009 22:53 MSK
Разглеждан — 516

Подробна информация

Краснодар, Tatra T3SU № 133

Депо/Парк:МУП "КТТУ", Западное трамвайное депо
От...:26.09.1986
Модел:Tatra T3SU
Построен:10.1983
Заводски №:172768
Текущо състояние:Снет от експлоатация / очаквано бракуване
Назначение:Пътнически
Забележка:До 1986 — Грозный, 2000

Параметри на камерата и снимката

Модель камеры:DMC-FZ18
Время съёмки:13.05.2009 16:17
Выдержка:1/125 с
Диафрагменное число:3.6
Чувствительность ISO:100
Компенсация экспозиции:+0,33 EV
Фокусное расстояние:10 мм
Показване на всички EXIF тагове

Коментари · 6

13.05.2009 23:37 MSK
Връзка
Владислав Александров · Екатеринбург
Снимка: 1477
Может татровская)))))))))))
0
+0 / –0
14.05.2009 00:15 MSK
Връзка
ZiU-9 · Волгоград
Снимка: 302
А между вагонами тоже КТМовская сцепка?
0
+0 / –0
14.05.2009 07:20 MSK
Връзка
Олег Бодня · Краснодар
Снимка: 677 · Местен редактор
Нет, между вагонами обычно татровская. Сцепки типа "рукопожатие" установлены на всех вагонах с "несцепляемой" стороны для удобства буксировки при экстренных случаях.
0
+0 / –0
18.05.2009 00:53 MSK
Връзка
Петрович · Москва
Снимка: 105
а почему КТМовская?
0
+0 / –0
18.05.2009 01:01 MSK
Връзка
FlasH · Луганск
Снимка: 345
Видимо потому, что соотношение примерно одинаковое, а "рукопожатием" проще сцеплять в экстренной ситуации.
0
+0 / –0
19.05.2009 12:37 MSK
Връзка
Олег Бодня · Краснодар
Снимка: 677 · Местен редактор
Именно так
0
+0 / –0

Ваш коментар

За обсъждане на политика, ще получите едномесечен бан и няма да можете да публикувате.
Вие не сте влезли в сайта.
Коментари могат да пишат само регистрирани потребители.