TransPhoto

Nuotraukos publikuojamos tinklapyje „kaip yra“ ir neturi tikslo platinti bet kurias politines ir/ar ideologines pažiūras.

Turinys yra pateikiamas tinklapio vartotojų ir neatspindi tinklapio administracijos požiūrio.

Uždaryti
Sankt Peterburgas, BKM 433030 Vitovt Max II nr. 1166; Sankt Peterburgas, Trolza-5265.08 “Megapolis” nr. 1019; Sankt Peterburgas, VMZ-5298.01 “Avangard” nr. 1085
  Sankt PeterburgasBKM 433030 Vitovt Max II nr. 1166  —  maršrutas 20
Trolza-5265.00 “Megapolis” nr. 1324  —  maršrutas 44
 Trolza-5265.08 “Megapolis” nr. 1019  —  maršrutas 46
VMZ-5298.01 “Avangard” nr. 1261  —  maršrutas 20
VMZ-5298.01 “Avangard” nr. 1085  —  maršrutas 46
Проспект Ветеранов
ТУАХам обрыв контактной сети не помеха)

Autorius: NeVa · Sankt Peterburgas           Data: 2023 m. liepos 28 d., penktadienis

Parodyti fotografavimo vietą žemėlapyje

Statistika

Licenzija: Copyright ©
Publikuota 28.07.2023 16:52 MSK
Peržiūrų — 594

Detali informacija

Sankt Peterburgas, BKM 433030 Vitovt Max II nr. 1166

Lokacija:SPb GUP «Gorelectrotrans»
Depas/Parkas:Trolleybus depot #1 (ex depot #4)
Nuo...:2020-06
Modelis:BKM 433030 Vitovt Max II
Pagamintas:2020-05
Gamyklinis numeris:11
VIN:Y3J433030L0000011
Dabartinė būsena:Eksploatuojamas
Paskirtis:Keleivinis
Eksploatacijos pradžia:2020-07-21
История

ДТП 27.04.2024 г.

Sankt Peterburgas, Trolza-5265.08 “Megapolis” nr. 1019

Lokacija:SPb GUP «Gorelectrotrans»
Depas/Parkas:Trolleybus depot #1 (ex depot #4)
Nuo...:2017-12-18
Modelis:Trolza-5265.08 “Megapolis”
Pagamintas:2017-11
Gamyklinis numeris:253
VIN:XTU526508H0000253
Dabartinė būsena:Neeksploatuojamas
Paskirtis:Keleivinis
История

• ДТП 25.12.2024 г.
• Отправлен на КР на ПТЗ

Sankt Peterburgas, VMZ-5298.01 “Avangard” nr. 1085

Lokacija:SPb GUP «Gorelectrotrans»
Depas/Parkas:Trolleybus depot #1 (ex depot #4)
Nuo...:2021-01
Modelis:VMZ-5298.01 “Avangard”
Pagamintas:2021-01
Gamyklinis numeris:412
VIN:X89529801L0GG6412
Dabartinė būsena:Eksploatuojamas
Paskirtis:Keleivinis
Eksploatacijos pradžia:2021-02-17
История

• Оформлен для отправки с завода-изготовителя 25.01.2021 г.
• Принят на баланс 09.02.2021 г.

Особенности

• Оборудован увеличенным автономным ходом
• Тяговое э/о "ЭПРО"

Nuotraukos parametrai

Model:NIKON D750
Date and Time:28.07.2023 15:36
Exposure Time:1/320 sec
Aperture Value:7.1
ISO Speed:160
Focal Length:70 mm
Parodyti visą EXIF

Komentarai · 6

29.07.2023 17:42 MSK
Nuoroda
Vladlen99 · Odesa
Foto: 43 · Bendrasis redaktorius / Tinklapio vertimas (UK)
Витовт и Авангард не имеют даже аварийного АХ?
+6
+6 / –0
29.07.2023 18:09 MSK
Nuoroda
Tolya · Sankt Peterburgas
Foto: 7
По ТЗ - имеют, аж целых 250 м.
+3
+3 / –0
29.07.2023 18:55 MSK
Nuoroda
Stravtov · Sankt Peterburgas
Nėra foto
Цитата (Tolya, 29.07.2023):
> По ТЗ - имеют, аж целых 250 м.

А по факту?
А право им пользоваться без разрешения диспетчера?
+3
+3 / –0
29.07.2023 18:59 MSK
Nuoroda
Tolya · Sankt Peterburgas
Foto: 7
По факту сильно зависит от состояния бортовых АКБ.
По ДИ, если я правильно помню, использование АХ предписывается для выезда из-под спецчастей КС, где нет напряжения.
+3
+3 / –0
29.07.2023 19:21 MSK
Nuoroda
Stravtov · Sankt Peterburgas
Nėra foto
> По ДИ, если я правильно помню, использование АХ предписывается для выезда из-под спецчастей КС, где нет напряжения.

То есть я правильно понимаю - АХ никак не для данной ситуации?
+3
+3 / –0
29.07.2023 19:45 MSK
Nuoroda
Tolya · Sankt Peterburgas
Foto: 7
Да. Стандартный аварийный АХ (на 250 м) для возможности проехать отключенную секцию КС целиком слишком мал и слаб.
+4
+4 / –0

Komentaras

Už politikos aptarimą yra skiriamas mažiausiai 1 mėnesio pašalinimas
Jūs neprisijungėte.
Komentuoti gali tik registruoti vartotojai.