TransPhoto

Снимките се публикуват на сайта така, както са и нямат за цел да промотират каквато и да е политическа и/или идеологическа позиция.

Материалите се предоставят от потребителите и не отразяват мнението на администрацията на сайта.

Затвори
Санкт Петербург, БКМ 433030 Vitovt Max II № 1166; Санкт Петербург, Тролза-5265.08 «Мегаполис» № 1019; Санкт Петербург, ВМЗ-5298.01 «Авангард» № 1085
  Санкт ПетербургБКМ 433030 Vitovt Max II № 1166  —  маршрут 20
Тролза-5265.00 «Мегаполис» № 1324  —  маршрут 44
 Тролза-5265.08 «Мегаполис» № 1019  —  маршрут 46
ВМЗ-5298.01 «Авангард» № 1261  —  маршрут 20
ВМЗ-5298.01 «Авангард» № 1085  —  маршрут 46
Проспект Ветеранов
ТУАХам обрыв контактной сети не помеха)

Автор: NeVa · Санкт Петербург           Дата: 28 юли 2023 г., петък

Покажи мястото на снимката на картата

Статистика

Лиценз: Copyright ©
Публикувано 28.07.2023 16:52 MSK
Разглеждан — 594

Подробна информация

Санкт Петербург, БКМ 433030 Vitovt Max II № 1166

Местоположение:СПб ГУП «Горэлектротранс»
Депо/Парк:Троллейбусный парк № 1 (бывш. № 4)
От...:06.2020
Модел:БКМ 433030 Vitovt Max II
Построен:05.2020
Заводски №:11
VIN:Y3J433030L0000011
Текущо състояние:Действащ
Назначение:Пътнически
Начало на експлоатацията:21.07.2020
История

ДТП 27.04.2024 г.

Санкт Петербург, Тролза-5265.08 «Мегаполис» № 1019

Местоположение:СПб ГУП «Горэлектротранс»
Депо/Парк:Троллейбусный парк № 1 (бывш. № 4)
От...:18.12.2017
Модел:Тролза-5265.08 «Мегаполис»
Построен:11.2017
Заводски №:253
VIN:XTU526508H0000253
Текущо състояние:Не работи
Назначение:Пътнически
История

• ДТП 25.12.2024 г.
• Отправлен на КР на ПТЗ

Санкт Петербург, ВМЗ-5298.01 «Авангард» № 1085

Местоположение:СПб ГУП «Горэлектротранс»
Депо/Парк:Троллейбусный парк № 1 (бывш. № 4)
От...:01.2021
Модел:ВМЗ-5298.01 «Авангард»
Построен:01.2021
Заводски №:412
VIN:X89529801L0GG6412
Текущо състояние:Действащ
Назначение:Пътнически
Начало на експлоатацията:17.02.2021
История

• Оформлен для отправки с завода-изготовителя 25.01.2021 г.
• Принят на баланс 09.02.2021 г.

Особенности

• Оборудован увеличенным автономным ходом
• Тяговое э/о "ЭПРО"

Параметри на камерата и снимката

Модель камеры:NIKON D750
Время съёмки:28.07.2023 15:36
Выдержка:1/320 с
Диафрагменное число:7.1
Чувствительность ISO:160
Фокусное расстояние:70 мм
Показване на всички EXIF тагове

Коментари · 6

29.07.2023 17:42 MSK
Връзка
Vladlen99 · Одеса
Снимка: 42 · Общ редактор / Превод на сайта (UK)
Витовт и Авангард не имеют даже аварийного АХ?
+6
+6 / –0
29.07.2023 18:09 MSK
Връзка
Tolya · Санкт Петербург
Снимка: 7
По ТЗ - имеют, аж целых 250 м.
+3
+3 / –0
29.07.2023 18:55 MSK
Връзка
Stravtov · Санкт Петербург
Няма снимки
Цитата (Tolya, 29.07.2023):
> По ТЗ - имеют, аж целых 250 м.

А по факту?
А право им пользоваться без разрешения диспетчера?
+3
+3 / –0
29.07.2023 18:59 MSK
Връзка
Tolya · Санкт Петербург
Снимка: 7
По факту сильно зависит от состояния бортовых АКБ.
По ДИ, если я правильно помню, использование АХ предписывается для выезда из-под спецчастей КС, где нет напряжения.
+3
+3 / –0
29.07.2023 19:21 MSK
Връзка
Stravtov · Санкт Петербург
Няма снимки
> По ДИ, если я правильно помню, использование АХ предписывается для выезда из-под спецчастей КС, где нет напряжения.

То есть я правильно понимаю - АХ никак не для данной ситуации?
+3
+3 / –0
29.07.2023 19:45 MSK
Връзка
Tolya · Санкт Петербург
Снимка: 7
Да. Стандартный аварийный АХ (на 250 м) для возможности проехать отключенную секцию КС целиком слишком мал и слаб.
+4
+4 / –0

Ваш коментар

За обсъждане на политика, ще получите едномесечен бан и няма да можете да публикувате.
Вие не сте влезли в сайта.
Коментари могат да пишат само регистрирани потребители.