TransPhoto

Fotografiile sunt publicate ca atare și nu au scopul de a promova vreo poziție politică și/sau ideologică.

Toate materialele sunt furnizate de către utilizatorii acestui site și nu reflectă opinia echipei de administrare a ste-ului

Închide
Sankt Petersburg, 71-931AM “Vityaz-Leningrad” Nr. 8929
  Sankt Petersburg71-931AM “Vityaz-Leningrad” Nr. 8929  —  Traseu 60, следует по изменённому маршруту
Кронштадтская улица

Autor: Kr1p · Sankt Petersburg           Dată: 26 iulie 2023 an, Miercuri

Statistici

Licență: Copyright ©
Publicat 26.07.2023 23:05 MSK
Vizualizări — 622

Informație detaliată

Sankt Petersburg, 71-931AM “Vityaz-Leningrad” Nr. 8929

Locație:SPb GUP «Gorelectrotrans»
Depoul:Tram depot #8
Livrat:27.03.2021
Model:71-931AM “Vityaz-Leningrad”
Anul construcției:03.2021
Numărul de serie:1
Starea actuală:Operațional
Funcție:Vehicul de pasageri
Lansat:21.04.2021
История

ДТП 21.06.2024 г. с 8960
• Участвовал в выставке на 118-летие трамвая

Особенности

• Тяговое э/о "Канопус"

Setările camerei foto

Copyright Information:KR1P
Arătați datele EXIF

Comentarii · 4

29.07.2023 11:45 MSK
Link
Den.S · Sankt Petersburg
Nicio fotografie
Недостаток у Богатырей и Витязей: неудачное табло, мелкие узкие софиты издалека вообще не читаются. В отличие, кстати, от ЛВС-ов, где софиты видны за километр.
+4
+5 / –1
29.07.2023 23:41 MSK
Link
Cypok · Vancouver
Fotografii: 224 · Moderatorul / Corector / Redactor local
Софиты надо было делать на ромбах, а посередине номер маршрута.
+3
+3 / –0
09.08.2023 08:23 MSK
Link
Nicio fotografie
А почему Витязи-Ленинград не пошли в серию?
+3
+3 / –0
09.08.2023 14:06 MSK
Link
Stanly · Sankt Petersburg
Fotografii: 2
Цитата (Андрей 0001, 09.08.2023):
> А почему Витязи-Ленинград не пошли в серию?

Потому что дороже. Но наверняка если кто-то захочет купить трамвай с алюминиевой рамой, то сделают
+2
+2 / –0

Comentariul dumneavoastră

Vă rugăm să nu aduceți în discuție subiecte politice, altfel veți fi suspendat pentru cel puțin o lună!
Trebuie să vă conectați pentru a scrie comentarii.