TransPhoto

Fotografiile sunt publicate ca atare și nu au scopul de a promova vreo poziție politică și/sau ideologică.

Toate materialele sunt furnizate de către utilizatorii acestui site și nu reflectă opinia echipei de administrare a ste-ului

Închide
Sankt Petersburg, LM-33 Nr. 4275
  Sankt PetersburgLM-33 Nr. 4275 
Троицкая площадь П. С. / Кронверкский проспект

Autor: Zero · Sankt Petersburg           Dată: 5 mai 2009 an, Marți

Afișează locația de fotografiere pe hartă

Statistici

Publicat 05.05.2009 19:52 MSK
Vizualizări — 732

Informație detaliată

Sankt Petersburg, LM-33 Nr. 4275

Locație:SPb GUP «Gorelectrotrans»
Depoul:Exposition and exhibition complex of urban electric transport
Livrat:09.1997
Model:LM-33
Anul construcției:1936
Starea actuală:Operațional
Funcție:Vehicul de muzeu
Observație:Сцепка 4275-4454. 09.1997 ex Tram depot #7; 1987 ex Tram depot #8; 20.04.1979 ex revenue service
История

• КР ПТМЗ 09.1997 г.

Setările camerei foto

Model:DMC-FZ28
Date and Time:05.05.2009 16:02
Exposure Time:1/250 sec
Aperture Value:5
ISO Speed:100
Focal Length:34.2 mm
Arătați datele EXIF

Comentarii · 8

05.05.2009 20:10 MSK
Link
Slava · Sankt Petersburg
Fotografii: 2712
красиво!
0
+0 / –0
05.05.2009 20:11 MSK
Link
Slava · Sankt Petersburg
Fotografii: 2712
непривычно его видеть одиночкой...
0
+0 / –0
05.05.2009 21:01 MSK
Link
ТарасБ · Sankt Petersburg
Nicio fotografie
А он когда одиночный - на старте не дёргает? Помню на 100-летие на МСке проехался, на старте весь салон падал - мне сказали что он был рассчитан на езду с прицепом.
0
+0 / –0
06.05.2009 10:04 MSK
Link
Fotografii: 180
А что за мероприятие было?
0
+0 / –0
06.05.2009 15:09 MSK
Link
Zero · Sankt Petersburg
Fotografii: 766
Каких-то туристов катали.
0
+0 / –0
26.12.2014 08:50 MSK
Link
Иван Волков · Sankt Petersburg
Fotografii: 302
Без прицепа вагон как-то смотрится неполно, обрубком... Вагон изначально проектировался как головной в поезде?
0
+0 / –0
27.12.2014 00:41 MSK
Link
Славик · Hamburg
Fotografii: 41
Цитата (Иван Волков, 26.12.2014):
> Вагон изначально проектировался как головной в поезде?

Да, и вообще одной из задач при создании «Американок» было увеличить до максимума вместимость трамвайного поезда при сохранении более-менее приемлемых динамических характеристик.
0
+0 / –0
27.12.2014 12:12 MSK
Link
Максим Ляденко · Sankt Petersburg
Fotografii: 14
Одиночками они тоже ездили.
0
+0 / –0

Comentariul dumneavoastră

Vă rugăm să nu aduceți în discuție subiecte politice, altfel veți fi suspendat pentru cel puțin o lună!
Trebuie să vă conectați pentru a scrie comentarii.